יום שלישי, 22 במרץ 2011

הסכמי השלום בין גולגולת כחולה לאדומי החרב יוצאים לדרך!

מוגוביסטים יקרים!


הסתיים מהלך הפיראטים וללא ספק הקרב היה צמוד מאד לאורך כל הדרך.
מיום שלישי ה - 22.3 נפתח בהסכמי שלום ברחבי מוגובי בין הקבוצות...
אם את או אתה חושבים שאתם יכולים להיבחר להיות
ראש - הממשלה של קבוצתכם ולהוביל את מוגובי לשלום
כתבו מכתב למייל הקבוצה שלכם ופרטו מדוע לבחור בכם לראשות
ממשלת קבוצתכם!


המייל של קבוצת אדומי החרב: fun@mogobe.com
המייל של קבוצת גולגולת כחולה: whistle@mogobe.com

ביום חמישי נבחר מנהיג לקבוצה - וביום ראשון חתימת הסכם שלום חגיגית בין
אדומי החרב לגולגולת כחולה!

בהצלחה....

6 תגובות:

  1. אני רוצה להיות ראש ממשלת מוגובי כי:
    1. אני רוצה שיהיה כיף!
    2. אני רוצה שכולם ידעו הרבה דברים על מוגובי
    3. אני רוצה שיהיו משחקים חדשים במוגובי
    4. אני לא רוצה שיקללו
    5. אני לא רוצה שאנשים התאכזבו ויפרשו ממוגובי
    6. אני רוצה שלכולם יהיו דברים נדירים
    7. אני רוצה שיהיו הרבה הרבה תחרויות וכל מיני דברים כאלה
    8. אני רוצה שמוגובי יתפרסם בהרבה מקומות
    וזהו!

    השבמחק
  2. אני רוצה להיות ראש ממשלת הקבוצה כי :
    1. אני הדאג להסכמי שלום בין הקבוצות
    2. אני יפנק את כל המוגובי
    3.אני אתן כבוד רב לקבוצה המנצחת
    4.כי יש לי תכונות אישיות טובות
    5.אני אדאג שלא יהיו קללות ומריבות בין הקבוצות
    6.אני התן להם חוויה שהם מעולם לא פגשו
    7.אני יסכים לכל תני שיגידו
    8.אני רוצה שבכל מקומות יהיה שלט שבוא כתוב את המשמעות של המקום
    ושל המגובי יהיה כיף
    ושלמי שיש בעיה הוא יפנה עליי וישר אני אתפל בזה
    אני אפתח גם לימודים ובית הספר אם אישור של המוגובי
    אני מבטיחה לעשות לכם המון כיף ושמחה

    השבמחק
  3. מה שרשום למעלה זאת תבל זנאז רשמה

    השבמחק
  4. איזה כיף מוגובי שולטים

    השבמחק
  5. אני רוצה שהשני ישכה

    השבמחק
  6. אני רוצה להיות ראש קבוצת אדומי החדב....
    נימוקי הם:
    1.אפנק גם מוגובים לא מנויים
    2.אביא אסכם שלום בין הקבוצות
    3.אבנה ואסלול דרכים חדשות
    4.אגשר בין מוגובי שרב עם מוגובי

    השבמחק