יום ראשון, 13 בדצמבר 2015

תחרות מלך ומלכת הנשף

אנחנו ממש לקראת סוף שנת 2015 
ולקראת השנה החדשה -  2016
אנו מחפשים להכתיר את מלך ומלכת נשף סוף השנה 
אז זה הזמן לפתוח את ארון הבגדים להתלבש,להתקשט כיאה למלך ולמלכת הנשף
ואולי תזכו בפרסים מדהימים
ובנוסף מלך ומלכת הנשף ייזכו להופיע בפוסטר
על גביי הבניין של מודרנימול
אז קדימה למה אתם מחכים... 
ניתן לשלוח תמונות עד ה- 23/12/15
תהליך הבחירה:
ועדה מטעם מוגובי תבחר את מלך ומלכת הנשף
מתוך 50 התמונות שיגיעו למקומות הראשונים.
המלך והמלכה יזכו ב - 
300 מטבעות יהלום כל אחד


32 תגובות:

  1. אני משתתפת
    איפו נרשמים
    נ.ב.
    ראשונהה

    השבמחק
  2. אני משתתפת
    איפו נרשמים
    נ.ב.
    ראשונהה

    השבמחק
  3. מתי אתם תשימו דברים בחנות החדשה לוותיקים שליד החנות של החלפת צבע?

    השבמחק
  4. תשובות
    1. חחחחחח צודק חסוי לי בשנה שעברה הה דוכן שהכל בו למנוי והיה שם בגדי נשף אני מקווה שהשנה יהיה גם אבל לא למנוי בל אני לא מצפה מהם לשים דוכן לא למנוי

      מחק
  5. באמת עדיף שלא תצפה מהם לשינוי כל שנה אותו דבר נשף משימות צלמוות מנויים ואז הלא מנויים מתעצבנים ושוב נשף משימות צלמוות מנויים ואז הלא מנויים מתעצבנים מיותר לציין את הסיבוב הבא..

    השבמחק
  6. אז אולי זה יהיה לונה פרק ?

    השבמחק
  7. ברור שאני משתתפת ואשמח אם תצביעו לי

    השבמחק
  8. אתם זוכרים את החנות לדרגה אדומה אם כן עכשיו קראתי בלוח המודעות בחדשות מוגובי שזה יפתח בחנוכה וזה עדיין לא נפתח, גם היה כתוב שימכרו שם פריטים מהעבר, כאילו נדים מהעבר אני מקווה שיפתחו היום כי היום חנוכה נגמר

    השבמחק
  9. כן יש מצב ללונה פארק כי לונה פארק זה יהיה חלום שמתגשם לא יש מצב שזה זה

    השבמחק
  10. אעדכן אתכם בהמשך עם אמצא עוד משהו

    השבמחק
  11. אולי המוגו פארק יהיה במקום ההייסקול

    השבמחק
  12. פיומן כתב בפורום שזה נפתח ב3.3.2016

    השבמחק
    תשובות
    1. אם זה נפתח ביום הזה זה יום לפני היומולדת שלי חחח

      מחק
  13. למה יש יוד במילה מוגו פארק בהייסקול

    השבמחק
  14. לא נדמה לי שהולך להיות שם סתם פארק נדמה לי שיהיה עוד עולם מוגובי בנוסף לעולם המוגובי שיש עכשיו ויהיה שם מלא מקומות למשל אזור רכבת ההריםשיהיה שם משחק שצריך לנסוע ברכבת וישמיו שם רכבת הרים אמיתית

    השבמחק
  15. נ.ב.
    שכחתי להוסיף אני חושב ככה בגלל שזה לא הגיוני לעבוד על פארק קטן יותר משנה

    השבמחק
  16. מה ואני האנונימי שכתב למה יש יוד במילה מוגו פארק בהייסקול

    השבמחק
  17. זה לא יהיה בשלישי לשלישי איך אני יודע כי דבר ראשון הוא לא מנהל אז הוא לא יודע והוחכה שהוא לא מנהל עם הוא היה מנהל הוא היה עדין שומר את זה בסוד כי זה רק הרמז ראשון מוגובי אמר שיראגנו לנו עוד רמזים אז זה לא נכון עדיין לא בטוח ב100 אחוז שזה יהיה מוגו פארק

    השבמחק
  18. אני מקווה לזכות להיות מלכת הנשף
    תצביעו ללירה15
    (אם זה לפי בחירות)

    השבמחק
  19. אני מקווה לזכות להיות מלכת הנשף
    תצביעו ללירה15
    (אם זה לפי בחירות)

    השבמחק
  20. תצביעו ל-bugi1234 בבקשה [במלכת הנשף]

    השבמחק
  21. שנכנסתי למוגובי אז היית א ההודעה היה כתוב שביום רביעי בשעה ארבע יפתח היי סקול שזה יהיה התיכון ושם תהיה המסיבת סוף שנה אומרים שכדי להכנס למסיבת סוף שנה צריך לקנות כובע בקיצר זה יתחיל מיום רביעי הקרוב בשעה ארבע

    השבמחק
  22. תצביעו ללירה15 או ללירה51
    [לא יודעת איך יכתבו תשם שלי]]

    השבמחק
  23. תצביעו ללירה15 או ללירה51
    [לא יודעת איך יכתבו תשם שלי]]

    השבמחק