יום שישי, 14 באוקטובר 2016

תחרות הסוכה היפה בדף הקהילה!

חג סוכות שמח!

כמו בכל שנה, הוספנו לכם סוכות ליד הבית 
או במקום הבית הפרטי שלכם,
בדרך המלך תמצאו קישוטי סוכה 
ועד ליום ראשון כדאי שלכל אחד תהיה
סוכה מפוארת!!!
צלמו אותה והעלו אותה בדף הקהילה לתחרות 
ואולי תזכו המאה מטבעות יהלום.

חכמון מכין לנו את אחת המשימות המסקרנות 
שאי פעם נתקלנו בהם במוגובי,
הוא ממלמל משהו בימים האחרונים בנוגע 
לסופר נובה ודארקו פלאנט...

כנראה שנדע יותר פרטים בתחילת השבוע!

אז חופשה נעימה ואל תשכחו לבקר במוגופארק - 
הסייבר לנד הראשון בישראל,
יותר מ 20,000 כבר ביקרו במוגופארק בכפר סבא!!!

10 תגובות:

  1. ראשון חח ועדיין לא זוכות יותר נכון שהייתם מפרסמים את זה בראשון

    השבמחק
  2. לומין ממוגו ובאלי לגדל לומין בביתי14 באוקטובר 2016 בשעה 17:29

    שלום לכולם בלוג הקודם הגבתי על משהו שעליב אותי אז עכשיו אני אומר מי שמציק לי אז אני לא עושה בסוף כלום אני לא התייכס

    השבמחק
  3. חבל שכל מה שבחנות הוא רק למנויים:(

    השבמחק
    תשובות
    1. באגט אוהוהוהו *מגלגל קצה שפם ומראה צרפתיות*16 באוקטובר 2016 בשעה 13:54

      לא הוגן :s

      מחק
  4. עד ליום ראשון מה פריטי סוכות שגם ככה אני לא יוכול ליקנות או צילום סוכה ושליחה?

    השבמחק
  5. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  6. אפשר ממטבות יהלום אבל זה די בעייתי אני חוסך ח

    השבמחק
  7. היי תקשיבו אני פניתי לפני כמה זמן לצוות מוגובי והצעתי רעיון על דראקו פלאנט וסופר נובה וממה שהם אמרו לי אני חושב שהמשימה היא בעצם מה שהצעתי.....תודה רבה לכם תמשיכו למחוא כפיים

    השבמחק