יום שלישי, 7 ביוני 2016

חדש! אזור הטירות באפליקציית מוגובי


החל מעכשיו, כל אחד יכול לזכות בטירה מפוארת ולרהט אותה ברהיטים תואמים!
נכנסים לחנות של גוגל או אפל בטלפון נייד או בטאבלט, מכניסים את השם והסיסמא שלכם, ניגשים לאיזור הטירות (פתוח רק למובייל),ניגשים להפתעה, לוחצים על גלגל ההפתעות וזוכים בפאזל של טירה או במטבעות טירות.
ניתן להפעיל את הגלגל 4 פעמים ביום.
בתוך הטירות עצמן, יש חנויות של רהיטים.
לחצו על כפתור הפעלת פרסום ותקבלו 30 מטבעות טירה לרכישת רהיטים.
את הפאזלים ניתן לראות בבית הפרטי, במחשב מצד ימין למעלה. במחשב יש ללחוץ על הפאזלים כדי לראות את הפאזל שזכיתם בו.

95 תגובות:


  1. ראשון פעם ראשונה ותודה אל המאמצים

    השבמחק
  2. תודה על המקום החדש...
    אבל האפליקציה מפוצצת בפרסומות עד שאני מצליחה להיכנס עברו כבר 4 פרסומות כל אחד חצי דקה ממש סיוט

    השבמחק
  3. רק שתדעו למי שלא מנוי לומין עולה 80 מטבעות יהלום/פרימים קניתי ורוד הוא ממש חמוד והקסם שלו זה דוב פנדה, אבל הבעיה שהוא הכי חמוד שהוא קטן וכל פעולה שעושים מקריבה אותו להיות יותר גדול קצת מבאס, ורק שתדעו אם אתם משקים ממוגובי אחר אפשר חופשי בלי הגבלה ל3/6 ביום לפחות ככה לי היה

    השבמחק
  4. איפה המקפצה השנייה???

    השבמחק
  5. תפתח היום ב4

    השבמחק
  6. איפה המקפצה השנייה???

    השבמחק
  7. איפה המקפצה השנייה?

    השבמחק
  8. איפה המקפצה השנייה

    השבמחק
  9. איפה המקפצה השנייה?

    השבמחק
  10. המקפצה השנייה נמצאת באיזור הלומינים!

    השבמחק
  11. אבל היא לא שם

    השבמחק
  12. לא רואים אותה

    השבמחק
  13. זה קשה במקפצה השנייה

    השבמחק
  14. איפה היא?

    השבמחק
  15. באזור הלומינים

    השבמחק
  16. היא לא שם

    השבמחק
  17. לי היא כן ליד איפה שנכנסים

    השבמחק
  18. גמרתי (השגתי את היהלום) איך אני משיג את כובע הקפטן?

    השבמחק
    תשובות
    1. מקבלים אותו איך שכתבתי למעטה

      מחק
  19. גמרתי את כל המשימות אבל אני לא מוצא את הסמל של הדגל איפה זה???????

    השבמחק
    תשובות
    1. הדגל בספינה קרדיט למי שאמר לפני

      מחק
  20. סיימתי הכל!!!!!!!!!!
    מי שרוצה עזרה לסתום העין אני כאן:
    אתם מגיעים לכפר הזה תמשיכו קדימה, עצרו יש שם סמל גולגולת בצד שמאל, תתקדמו קדימה תמצאו שם מפתח, קחו אותו תחזרו אחורה יש שם בית הצד ימין כנסו עליו בפנים יש סמל תיבה באחת התמונות, כנסו לארון שחקו במשחק של הבקבוקים, עברתם, אל תלכו למכשפה בצד זה מלכודת(הצליח לעבוד גם עליי המלכודת הזאת) תתקדמו לפתח כנסו עליו לכו להגה הזה מחביות זה משחק פשוט תזרקו על חביות, הנה לכם סיימתם הכל!!! יש לכם גם כובע רב חובל תקבלו.
    שמחתי לעזור קרדיט לmonci12(אני).
    נ.ב אסור להעתיק אם מעתיק קרדיט לי בבקשה!!!! אם מישהו עושה על זה סרטון מהעזרה שלי שישלח קישור ושיהיה קרדיט!!!

    השבמחק
    תשובות
    1. אחי אני רוצה להכניס את זה למאשכול שבפורום פטפוטים לרמזים על אוצר הפיראטים אתה יכול לכתוב תשם שלך והכניס קרדיט ?

      מחק
    2. בבקשה!!!! תעזרו לי מההתחלה עד הסוף פליזז איך משיגים חולצת פיראט ואיך קופצים במקפצה ואיפה כל הסמלים?? בבקשה מי שיעזור לי יקבל שני קרדיטים מתחנן!! תודה po098i

      מחק
  21. אני לא מצליחה להיכנס אני הולכת לקצה בצד ימין איפה שכולם ולא קורה כלום

    השבמחק
    תשובות
    1. התכוונתי לשמאל, ליד הים

      מחק
  22. אני הולך לקצה בצד שמאל איפה שכולם הולכים ולא קורה כלום

    השבמחק
  23. איפה הסמלים של העוגן והדגל שניהם בהתחלה בבקשה תעזרו לי דחוף!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    השבמחק
    תשובות
    1. הסמלים נימצאים בכפר הבומגים על החלון של חנות האוכל והמשחקים והדגל במים של היער הקסום ליד מנהרת האומץ

      מחק
    2. אני מתכוון של הדגל והעוגן

      מחק
  24. המקפצה אמורה לעבוד עכשו

    השבמחק
  25. עדיין לא עובד לי

    השבמחק
  26. עוף למה זה לא נכנס בכלל למקפצה?

    השבמחק
  27. עוף למה זה לא נכנס בכלל למקפצה?

    השבמחק
  28. איפה הסמלים של העוגן והדגל ???????????

    השבמחק
  29. אמרו למעלה ותודה לאנונימי מלמעלה עזרת מאוד

    השבמחק
  30. המקפצה באזור הלומינים ואתם צריכים כובע מהאי הראשון כדי להכנס

    השבמחק
  31. וצאיך לשלם 20 מטבעות

    השבמחק
  32. וצאיך לשלם 20 מטבעות

    השבמחק
  33. ס-י-מ-ת-י-!-! ישששששששששש הכללללללל

    השבמחק
  34. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  35. איפה הסמליםש ל הגולגולת והשן??

    השבמחק
  36. השלמתי הכל נכנסים מהמקפצה באזור הלומינים ממשיכים ישר ואז יש שמה ביתן יש לו מפתח בהמשך האי אחרי שלקחתם את המפתח תיקחו גם את סמל הגוגלגולת שנמצא באגרטל ואז תיכנסו לביתן שם יש עוד סמל בתמונה ואז תיכנסו לארון יש שם משחק תשחקו בו ואז אחרי שהשלמתם אותו נפתח חלק בקיר תלכו תמשיכו אחר כך ישר ואל תגעו במכשפה זו מלכודת אחרי שהמשכתם יש חדר מסיבות שם יש סמל של שן כריש ואז השלמתם את כל הסמלים אחר כך תשחקו משחק עד שזה יכתוב קיבלתם הפתעה כל הכבוד ואז השלמתם את משימה שש וקיבלתם את הכובע רב חובל

    השבמחק
  37. מכון אבל תתן קרדיט כי ביקשו XDD

    השבמחק
  38. תודה למונקי.
    אבל מישהו יכול לעזור לי, אני צריכה את שלושת הסמלים הראשונים בבקשה

    השבמחק
  39. את העוגן, דגל ואת הרב חובל
    את שלושת הסמלים האלו בבקשהה אני לא מוצאת אותםם

    השבמחק
  40. חסוי לילי אני הייתי אמור לעלות את זה ראשון אבל הייתה בעיה בבלוגים והגעלתי את זה בבלוג אחר

    השבמחק
  41. הא אוקי
    יש גם סמלים בכפר הבומאגים על אחד הגגות של החניות שלהם
    יש ביער הקסום בבריכה הזו
    ויש במפרץ הפיראטים בתוך הספינה בירוק הזה ליד החלון
    קרדיט למי שעשה לפני

    השבמחק
  42. איפה הסמל האחרון?

    השבמחק
  43. הדגל ביער הקסום

    השבמחק
  44. אולי באי הראשון בתוך המלכודת

    השבמחק
  45. התכוונתי לזה:
    יש ששה משימות ויש מתחתיהם שורה של הסמלים נכון?
    אז בשורה הזאת הסמל הראשון מצד שמאל איפה הוא נמצא?

    השבמחק
  46. אני חושב שהוא נמצא באי השני במשחק של בקבוקים

    השבמחק
  47. שלום לכולם! אני יגלה לכם את כל התשובות מההתחלה עד לסוף
    אוקיי אז קודם כל אתם בעולם של מוגובי לכו למפרץ הפיראטים תיכנסו ומתחת לחרבות יהיה לכם סמל או קיי? אחר כך תאספו לפחות 20 מטבעות לי יש איזה... 18000 אבל מה זה משנה? אוקיי השגתם יופי אבל אם אתם לא יודעים איך להשיג מטבעות אז יש שני דרכים: הדרך האיטית: לאסוף בעולם של מוגובי הדרך המהירה: תלכו לדרך המלך יש שם משחק של פיראט לבוש כזה תלכו אלי תעברו לפחות שלב אחד והשגתם מספיק לכו למקפצה שם אתם צריכים לשלם 20 מטבעות פיראט ואז אתם צריכים לכוון על האי ובמהירות המותרת לא הצלחתם? לא נורא! תשחקו שוב או קיי ניסיתם שוב והצלחתם כשתגיעו יש פתק בתוך השיח תקראו אותו או קיי? אחר כך תתקדמו ישר ותראו שם פסל כזה תלחצו עליו הוא נותן רמז: צהוב וריחני ותמיד צף על פני השטח! אז אחרי זה תתקדמו קדימה ויש שם פרח גדול לבן תלכו אליו שם יש שלושה תיבות אחת עם 500 מטבעות פיראט והשניים האחרים זה מלכודת אז תחשבו טוב טוב השגתם? לכו תקנו בנדנת פיראט רמה שניים אבל צריך יותר מזה אז או שתסתכנו ותנסו להשיג שוב פעם 500 מטבעות ואז שוב פעם דרך אגב ה500 מטבעות יהיו רוב הפעמים בימין או שמאל אבל רק פעם ב זה יהיה האמצעי או קיי? בהצלחה! אחר כך שהשגתם 1500 מטבעות תקנו בנדנה בצבע האהוב עליכם סגול או ירוק אחר כך יש עוד מקפצה שנמצאת באזור הלומינים תחבשו את הכובע פיראט רמה שניים תעברו את המבחן (זה לא עולה כסף) ואז זה יקח אתכם לאי סתום העין תמצאו שם את המשחק שכבר לא נמצא יותר ויש שם דלת כזאת של סתום העין אל תלכו אליה אי אפשר להיכנס אז תמשיכו ושאתם רואים דלת גדולה זה לא יתן לכם להיכנס אז אתה צריכים להתקדם ושם ממש בצד ימין מסתתר מפתח כסוף קחו אותו ואז תלכו בחזרה אל הדלת תיכנסו אליה ושם יהיה על אחד התמונות סמל וכשתצאו מהדלת יהיה ממש בצד שמאל סמל גולגולת או קיי תיכנסו שוב לבית יש שם ארון תלכו אליו תשחקו במשחק ושכל הספל יתמלא בקפה הקיר יחצה לשניים ויש שם מכשפה אל תלכו אליה זאת מלכודת תלכו לפתח איפה שרואים את התמונה של סתום העין ויש שם בצד על הבקבוק הירוק עוד סמל קחו אותו ואז תלכו לאיפה יש חביות מסביב להגה כזה תשחקו בותשיגו את אבן הירקן הנדירה בצבע הירוק כדי להשיג אותו תצטרכו לפגוע בחבית ולקוות שזה שיהיה בתוך החבית אבן ירוקה נדירה בכל שאר החביות יש מטבע פיראט הוא יביא לכם מלא כסף בגלל המשחק הזה אני ממש עשיר אחר כך שתשלימו את כל המשימות בעצם כבר השלמתם את כל המשימות אתם צריכים רק למצוא את הסמלים שנמצאים באי שחור הזקן ואי סתום העין בהצלחה לכם! מקווה שעזרתי לכם! po098i

    השבמחק
    תשובות
    1. לפחות תתן קרדיט!!!!!!!!!!!!!!

      מחק
  48. הסמל של הדגל ביער הקסום?
    אם כן, אמרתם שהוא בבריכה. חיפשתי ב- 2 הבריכות:
    1. איפה שהקרשים והמסננת זהב
    2. ובמפל איפה שהעץ עם העלים.

    זה שם בכלל? לא מצאתי...

    השבמחק
  49. אוף... אני לא מוצא את הסמל של העוגן בבריכה ליד מערת האומץ, כבר ראיתי הכל...
    למישהו יש עצה? היום ב- 17:00 יש מסיבה, אוף...

    השבמחק
    תשובות
    1. יכול להיות שזה במפרץ הפיראטים בפנים בירוק הזה

      מחק
  50. אמרו שהסמל בכפר הבומגים בחלון של חנות האוכל/משחקים תראה בחלון שבגג מחולק ל-4 אז הוא בחלק הימני למעלה, בהצלחה

    השבמחק
  51. מי קנה לומין מהלא מנויים?

    השבמחק
  52. איפה המסיבה של הפיראטים

    השבמחק
  53. יכול להיות שבדרך המלך אבל זה רק ב 5

    השבמחק
  54. זה באפליקציה החדשה אני חושב

    השבמחק
  55. כי רשום הורידו את האפליקציה ובאו להראות מי הקטן הכי שווה משהו כזה כן זה באפליקציה

    השבמחק
  56. כתוב לי שבשביל המקפצה אני צריכה חולצת פיראט. איך משיגים חולצת פיראט?

    השבמחק
  57. דרך חדר היסטוריה שבהיי סקול אבל לפני כן את צריכה כובע פיראט שאותו משגים באינטלקום

    השבמחק
  58. איך מגעים להאי שני דרךמקפצה שנייה נסתיתי כמה פעמים וזה לא עובד לי

    השבמחק
  59. איפו מסיגים קובע פיראט רמה 2?

    השבמחק
  60. באי הראשון
    אתה צריך 20 מטבעות פירט כדי לטוס במקפצה ה 2

    השבמחק
  61. ואתם פשוט צריכים לכוון טוב
    שאתם רואים שזה בא לעמצה ישר תלחצו
    ותעשו בחץ עמצה כזה

    השבמחק
  62. איפה המטבע הראשון עם הסמל של העוגן? אני לא מוצא

    השבמחק
  63. נירא לי שזה אולי ביער הקסום או באי

    השבמחק
  64. איפה ביער הקסום אין שם אפילו מטבעות או סמלים ובאי אין בדקתי בשתי האיים תגיד לי איפה במקום במדויק ליד מה זה

    השבמחק
  65. זה בכפר הבומאגים בבית על ה 4 חלונות למלעה

    השבמחק
  66. מישהו יודע איפה הסמל של הדגל השחור עם העצמות ואיפה הסמל של הגולגולת? אני לא מוצאת

    השבמחק
  67. סמל הגולגולת נמצאת איפה שהוא באי השני סמל הדגל היה פעם ביער הקסום אבל הוא כבר לא שם...

    השבמחק
  68. ססמל הגוגולת באי של סתום העין איפו שהבתים בבית שיש לא בר
    זה אלונסו

    השבמחק
  69. מצד ימין זה אלונסו

    השבמחק
  70. יש את התשבות למלעה ואולי גם ביוטיוב

    השבמחק
  71. זכיתי בטירה מתחת למים! :)
    (זכיתי ב-6 החלקים שלה)

    השבמחק