יום חמישי, 10 באוגוסט 2017

מי רוצה לאמץ את חומי ובילי?

מתברר
שלא 
מעט
שחקנים...

הם לא 
בדיוק 
חמודים
יפים
וכו'

אבל על פי התגובות שלכם, בילי וחומי הם הלהיט החדש 
במוגובי. 

בשבוע הבא תוכלו לרכוש להם אוכל צעצועים ושיקויים 
שיפתחו אותם ויאפשרו לכם לעשות טריקים וקסמים. 

בנתיים, על גבי השלט במודרניה תוכלו למצוא רשימת 
מקומות חלקם סגורים תחת סיסמא שבהם תוכלו למצוא
את המטבעות מעין כחולה. 

20 מטבעות זה המחיר של כל אחד מהיצורים. אולם 
החתונות יפתח לעוד חתונה אחת ביום רביעי לכל 
השחקנים שעדיין לא הספיקו לאסוף את כל הפריטים. 



91 תגובות:

  1. יש מטבע כחול במבוך מצריים
    וגם בתליאנה

    השבמחק
  2. מה הסיסמא בחדר הראשון

    השבמחק
  3. יש מטבע כחול גם במפעל הזכוכית שבשוק
    הסיסמא של רומניה היא רוזן

    השבמחק
  4. מה הסיסמאשל החדר בכפר הבומגים ובקניון יהלום

    השבמחק
  5. בכפר הבומאגים תנסו זואולוגיה

    השבמחק
  6. בכפר הבומאגים זה ביולוגיה בדוק

    השבמחק
  7. היי לכולם!
    הנה התשובות לרשימת המקומות בשלט שבמודרניה:

    1. ששת המקומות בהם יש מטבעות:
    מודרנייה-במשחקייה
    מודרניה-חנות לה בית
    ביער הקסום
    בחתונה
    לוח מודעות
    תליאנה-בשלט בכניסה למלון
    2.ביער הקסום-בתוך העץ עם הדלת
    3.מפעל הזכוכית-בחנות החרוזים מתחת לשטיח
    4.ליד איש הזאב
    5.במצרים-בתוך המבוך-בתוך החדר עם הכדים
    6.ארמון יהלום-בחנות רהיטים-הסיסמה:"ים המלח"
    7.באיזור הרוחות-בצריף הקטן-דרך המראה-בתוך המבוך
    8.לגלגל אל גלגל המזל בלוח המודעות
    9.בתוך המטוס
    10.חדרי צוותים
    11.במודרניה-בחדר קקטוס-באקווריום יש חדר סןדי
    12.בחנות שיקויים-במבחנה האפורה עם הפתק- יש חדר סודי-הסיסמה:"ביולוגיה".

    שמחתי לעזור! בהצלחה!!

    השבמחק
    תשובות
    1. נ.ב: בחדר באקווריום אין סיסמה אלא צריך ללבוש את המשקפיים הסגולים כדי להיכנס.

      מחק
  8. תודה עזרת לי

    השבמחק
  9. איפה קונים את חומי ובילי

    השבמחק
  10. תושב מוגוביסטי וותיק מעוצבן! (עכשיו פחות)10 באוגוסט 2017 בשעה 20:10

    מי רוצה לאמץ את צילי וגילתי? (אני יודע שלא קוראים להם ככה)
    יותר נכון מי ירצה לאמץ אותם
    אז לפי מה שאני מבין השתעממתם מהבומאגים ועברתם להיט אחר אפילי יותר וחשוך יותר אוקי אוקי מענין
    בכל אופן אותי היוצרים האלו מעט הטרידו

    השבמחק
  11. האמת זה ממש מבאס שחומי ובילי למנויים בגלל שאספתי עשרים מטבעות

    השבמחק
  12. איפה קונים אותם

    השבמחק
  13. החדר שבקקטוס עושה כאב ראש
    ואחי הבנו שאתה לא רוצה יש כאלה שכן רוצים

    השבמחק
  14. קונים אותם ליד הצריף וזה לא אמור להיות למנויים

    השבמחק
  15. אתה יכול לרנות את חומי בילי הוא למנויים

    השבמחק
  16. תושב מוגוביסטי וותיק מעוצבן! (עכשיו פחות)10 באוגוסט 2017 בשעה 20:17

    לא תודה הבומאגים ואפילו הלומינים עדיפים על פני החיות המזעזעות האלו

    השבמחק
  17. זה מעצבן שהם למנויים!

    השבמחק
  18. תושב מוגוביסטי וותיק מעוצבן! (עכשיו פחות)10 באוגוסט 2017 בשעה 20:34

    לכן אני אומר אין מה להשקיע בזה...
    ושמעתי שהחום אמור להיות לכולם נסה אותו
    הכחול למנויים

    השבמחק
  19. איך לעזאזאל אפשר להיכנס לשמה? (לחדרי הצוותים הוואי ומשרוקית)

    השבמחק
  20. אי אפשר זה רק מי שבצוות אני חושב

    השבמחק
  21. תושב מוגוביסטי וותיק מעוצבן! (עכשיו פחות)10 באוגוסט 2017 בשעה 21:00

    מדהים איך שאתם מנסים "לגרות" אותנו לקנות את זה
    נמאס לכם מסופרנוסבה אז עברתם לדברים אחרים...

    השבמחק
  22. שמעו בילי הכחול הזה הוא למנויים והחום הוא לכולם

    השבמחק
  23. איפה חדר קקטוס

    השבמחק
  24. חדר קקטוס ליד המוגו פליי במודרניה

    השבמחק
  25. זה חדר המשחקים איפה שהתפזורות

    השבמחק
  26. מישהו יודע איך להיפטר מבומאגים?
    הם ממש מעצבנים אותי ואני גם לא מנויה
    מישהו יודע מה לעשות?

    השבמחק
  27. יש בבית ספר לבומאגים משהו שאת יכולה להיפטר איתו מהבומאגים

    השבמחק
  28. איפה המטבעות יש לי 16

    השבמחק
  29. כן יש עמדה ליד בית הספרלבומאגים אתה יכול לשחרר את הבומאגים המעופפים

    השבמחק
  30. הא כבר אמרו זה לא הראה לי חח יש רישימה למלעה

    השבמחק
  31. תושב מוגוביסטי וותיק מעוצבן מאוד! אני המקורי11 באוגוסט 2017 בשעה 10:45

    למה לשחרר אותם? כל דבר עדיף על פני זה אפילו הבומאגים והלומינים עדיפים על פני החיות המזעזעות האלו
    שמעוררות בחילה
    וסליחה עם אני מגזים
    אבל אני מזועזע עד עמקי נשמתי מהרמה השפלה של האתר הזה פעם עוד הייתי יכול להתגאות בכם היום אולי אתם הכי בטוחים אבל לגבי חינוך אנלא בטוח...
    ועם אתם מוחקים את התגובה שלי אתם פיירים שלא רוצים לקבל לראות דעות אמתיות מהמשתמשים שלכם!
    כי כל השאר מתחנפים כאן יופי!

    השבמחק
  32. ואני בחיים לא אשחרר את הבומאגים שלי סתם ביזבזתי על כל אחד 8,000 שקל ועל כל אחד ביזבזתי אלפיים ומעלה לקנות צעצועים ואוכל? אז לא גם אם אצטרך לוותר על חומי או בילי זה יהיה שווה את זה אני לא מאמין עליכם צוות מוגובי (חומי ובילי הם לא הלהיט החדש לפכות אצלי)

    השבמחק
  33. תודה אני אנסה :)

    השבמחק
  34. איפה חדר ויטמין דחוףףף אני יודע שזה לא קשור אבל תגידו בבקשה

    השבמחק
  35. ובילי וחומי חמודים בטירוף מי שלא אוהב אותם בעיה שלו אני חולה עליהם הם מצחקים וחמודים ועושים קסמים חדשים....

    השבמחק
  36. חדר ויטמין אמור להיות בנווה רימון עם אני לא טועה לא זה בעצם העיתונאים אני חושב שצוות ויטמין כבר לא קיים הוא היה בוילג אבל אין את האזור הזה יותר
    תנסי במודרנימול בלה בית זה עם קוד
    שמקבלים שנרשמים לצוות דרך צור קשר

    וסבבה כל אחד והדעה שלו חבל לריב על זה

    השבמחק
  37. לא יודע :() ממילא אף צוות כבר לא פעיל

    השבמחק
  38. אוף צוות מוגובי לא שמו20 מטבעות באתר וזה לא הוגן שרק למי שיש צוותים יכול לאסוף את כל ה20... וגם כל הזמן בגלגל יוצאות לי גולגולות אוף

    השבמחק
  39. אני ללא מבין את צוות מוגובי להחליף את הבמאגים שהיו כבר מלא שנים באתר ביצורים אגואיסטים ומגעילים לא אמורים לחזור אל מוגובי כפי שהיה פעם?!

    השבמחק
  40. תושב מוגוביסטי וותיק מעוצבן!11 באוגוסט 2017 בשעה 17:44

    מוגו גידי אני מסכים איתך בהחלט גם אני לא מבין איך האתר הזה ירד לרמה בזויה ושפלה כולכך תאמין לי כל דבר עדיף על פני היצורים המזעזעים והמטרידים האלו אפילו הלומינים יותר ידידותיים מהם פעם היה אפשר להתגאות במוגובי אבל היום הוא נפך לעוד אתר אפלי חסר כל טעם

    נ.ב אתם באמת חושבים שזה הסגנון שמתאים לילידים קטנים מיגאלי 6 ומלעה שמשחקים כאן?
    מילא הגדולים אבל סביר להניח שיותר קטנים משחקים כאן

    השבמחק
  41. תושב מוגוביסטי תשמע לא יודעת מה יש לך נגד חומי ובילי הם מצחיקים בטירוף ושעשו את הלומינים זה אותו דבר אם אתה לא רוצה אותם אז אל תנסה להשיג וכל גיל יכול להיכנס כי אין שפה גסה או משהו כזה

    השבמחק
  42. וגם פשוט אל תשחק מוגובי

    השבמחק
  43. כולם אוהבים את הרמה של מוגובי חוץ משניכם

    השבמחק
  44. מוגוביסט נדיר אש12 באוגוסט 2017 בשעה 10:11

    תושב מוגוביסטי וותיק מעוצבן!11 באוגוסט 2017 בשעה 17:44
    מוגו גידי אני מסכים איתך בהחלט גם אני לא מבין איך האתר הזה ירד לרמה בזויה ושפלה כולכך תאמין לי כל דבר עדיף על פני היצורים המזעזעים והמטרידים האלו אפילו הלומינים יותר ידידותיים מהם פעם היה אפשר להתגאות במוגובי אבל היום הוא נפך לעוד אתר אפלי חסר כל טעם

    נ.ב אתם באמת חושבים שזה הסגנון שמתאים לילידים קטנים מיגאלי 6 ומלעה שמשחקים כאן?
    מילא הגדולים אבל סביר להניח שיותר קטנים משחקים כאן

    תשובה ממני:אתה בן זונה פשוט

    השבמחק
    תשובות
    1. אתה יכול לקלל כל עוד אין שמירה אבל כבר דיברתי עם צוות מוגובי והם אמרו שישימו שמירה אז כדאי לך להפסיק לקלל אני לא מאיים רק מזהיר

      מחק
  45. שמעו אתם באמת סתם מגזימים עכשיו..
    בואו נסיים את זה ככה: מי שלא אוהב את החיות סבבה אל תקנו לא מכריחים אתכם מה אתם מתחילים פה עכשיו דיון שלם על שני חיות מחמד וירטואליות? אז מוגובי עושה משימה קצת שונה מלא פעמים הם עשו משימות כאלה אז למה להמשיך סביב אותו נושא? הבנו אתם לא אוהבים אותם אוקי תמשיכו הלאה גם אני ראיתי דברים במוגובי שלא אהבתי אבל זה לא אומר שאני אמשיך להתעסק בזה ותבינו שלא כולם באתר הזה ילדים קטנים רובם כבר התבגרו מאז ואם ההורים היו חושבים שהאתר לא חינוכי הם לא היו נותנים להם להיכנס ותאמינו לי אתם בכלל לא ראיתם מזה תכנים שלא מתאימים לילדים אז תעברו הלאה ושחררו כבר מהקטע הזה.

    השבמחק
  46. יש עוד מטבעות עיין

    השבמחק
  47. לא נראלי הדרך היחידה להרוויח זה מהגלגל

    השבמחק
  48. אנימה צודקת או צודק ואין לכם סיבה לקלל אנשים שאתם לא מכירים

    השבמחק
  49. תושב מוגבי ותיק תשמע תשמור את הטענות שלך לעצמך למה זה לא מענין פה אף אחד לא אהבת תחיות החדשות לא מעניין אותנו !!!!!!!! תקלוט חמוד , אני בטח נשמע אגואיסט ומגעיל אבל אתה ממש עלית לי על העצבים תחזור לחור שבאת ממנו ואל תחזור !
    למה מי אתה שתגיד טענות על מוגבי , תקנא בשקט ותשמור לעצמך את הסיפורים האלה , כאילו מה קשור למה להשאיר את הבומאגים ??? אני אישית ממש לא אוהב אותם והלומנים עשו אחלה של חידוש אבל הם היו למנוים ולפי דעתי צוות מוגבי הוציא את החיות האלה שגם בשביל שמי שלא מנוי יוכל לאמץ חיה ! אז פשוט סתום ותגיב בבקשה דברים שיעזרו לנו ולא סתם קשקושים , פשוט תקרא מה שכתבת בבלוגים הקודמים ובזה ותראה כמה יצאת דביל , ובילי וחומי ממש אבל ממש חמודים . אני לא מתכוון לפגוע או משהו אבל לכל אחד יש גבול ונראה לי שאתה עברת את שלך .
    נ.ב. את מי עדיף לאמץ ?? וחסר לי 5 מטבעות ):

    השבמחק
    תשובות
    1. תושב מוגוביסטי וותיק מעוצבן!13 באוגוסט 2017 בשעה 9:28

      לא התכוונת לפכוע אבל כבר עשית את זה...
      ואני לא סולח כולכך בקלות
      אני לא "שא תמים"
      אני יודע בדיוק את הכוונות!
      ודבר בשם עצמך
      יש כאלה שמעניין אותם שעות של אחרים
      אני לא אשמור את נשעה שלי כל עוד זה בלוג!
      לפי דעתי התגובה שלך סתם חפפניקית ונדחפת!
      היה יותר טוב שהייתה שותק ולא מגיב!

      מחק
  50. אתה יכול להראות בסדר אבל תודו אני יודע שאתה לא מנוי וכל זה וגם לי נראה שהיצורים שווים לא ביופי אלא בטריקים אבל אני מנוי וכל עוד אני מנוי אני רוצה באמגים וכל אלה שמנויים רוצים גם כמוני שהם ישארו אני לא אהבתי את זה שמוגובי מנסים להחליף דברים כי אנחנו אמורים לחזור לפעם הלא כן?! נ.ב. תושב מוגוביסט ותיק אני לא יקלל אבל אני באמת אומר שהגזמת הפעם אתה לא הבנת את הכוונה שלי אוקיי?! (כולכם הגזמתם)

    השבמחק
  51. דרך אגב קניתי את בילי אתם יכולים לראות KJK73 זה השם שלי אני בשרת המלא במודרניה

    השבמחק
  52. חסוי... (שומר את זהותו בסתר)12 באוגוסט 2017 בשעה 20:48

    תושב מוגובי ותיק
    מקסימום אם לא נוח לך תפרוש!
    תפרוש אם אתה לא אהבת
    אני במיוחד אהבתי יש לי את בילי ואני מנוי
    אם לא נוח לך אז תעבור למכמכ ותהפוך לילד מכמכ יא **** שכמוך

    השבמחק
  53. תושב מוגוביסטי וותיק מעוצבן!12 באוגוסט 2017 בשעה 21:51

    טוב דיייי!!!
    אתם אלה שהגזמתם!
    תגידו לי מה אתם נורמלים?!
    מה אתם יוצאים עלי?!
    אני קיללתי?! מישהו כאן קילל?! לא!!!
    רק אמרתי שאני לא אוהב אותם זה הכל!
    ולמה אתה חייב לעשות מכל דבר סיפור מוגו גידי?!
    אתה לא קראת טוב את מה שאמרתי !
    אולי לא קיללת אבל גרמת לאחרים לקלל אותי ולהיות נגדי
    וזה אחרי שאמרתי שאתה צודק!
    כפוי טובה של ממש!
    ולא אני לא אפרוש!
    אני יגיד מה שאני רוצה!
    אני לא מקלל ולא שום כלום!
    פשוט תלמדו לקבל דעות של אחרים זה הכל!
    ואני לא ממשיך את הדיון הזה בין עם טוב לכם שאני כאן ובין עם לא!
    כי זאת בכלל לא שאלה!
    עם לכם מותר לקטר גמלי מותר לפעמים לא להיות מרוצה!
    וזהואולי זה ישמע טפשי אבל תדעו לכם שמאוד נפגעתי!

    השבמחק
    תשובות
    1. וכמה פעמים אני צריך לומר לך שלא הבנת אותי נכון הלו אני בן 15 לידעתך ואתה שוב לא מבין אותי נכון אתה יודע מה עזוב צדקת בא נגמור את המריבה הטיפשית הזאת וזהו אני אמרתי שמי שלא מנוי ולא יכול לקנות במאג או שכבר קנה והוא עכשיו לא מנוי אז הם רוצים שיהיה ייצורים לא רק למנויים (חוץ הלומינים) אבל מישמנוי גם מגיע לא להנות מהבמאגים וזהו דייי נגמר סוף דיון לא רוצה לשמווע עוד בקשר לזה

      מחק
  54. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  55. לא רוצה להתערב או משהו אבל תודו שאי אפשר לשתוק על זה באמת השתגעתם זה ממש לא לעניין מה שקורה כאן
    זה בלוג, ונכון אין חוקים, אבל צריך להתנהל בצורה יפה ומכובדת ולא להעליב אחרים

    אין טעם להתווכח כי זה באמת עניין של טעם
    וזהו זכותו של כל אחד להגיב כאן ואין שום סיבה לקלל אותו
    אז נא בבקשה בואו קצת ננסה להרגיע את הרוחות
    תחשבו שהייתם במקום הילד הזה אני לא בטוח שזה היה כולכך נעים
    אבל מצד שני באמת קצת הגזמת
    אז סבבה לא צריך לחפור על זה
    וזהו זה באמת ריבים מיותרים

    ואף אחד לא אמור להתביש בדעה שלו ולפרוש רק כי לא נוח לו להגיב כאן לא צריך לעשות "לחצים חברתיים"

    אז זאת כנירא הייתה אי הבנה
    ועכשיו זה הסתיים

    השבמחק
  56. איפה האקווריום

    השבמחק
  57. בחדר קקטוס שבמודרנימול

    השבמחק
  58. איפה חדר הקקטוס

    השבמחק
  59. וחסוי לילי דיי תן לי לגמור את המריבה הזאת לבד

    השבמחק
  60. תושב מוגוביסטי וותיק מעוצבן!13 באוגוסט 2017 בשעה 9:21

    מה אתה רוצה ממנו?
    הוא צודק אתה לא צריך לעשות כזה בלאגן
    תעשה לי טובה תפסיק כבר לעצבן אותי...

    השבמחק
  61. תושב מוגוביסטי וותיק מעוצבן!13 באוגוסט 2017 בשעה 9:24

    חחחחח הגרת אותי עכשיו
    אתה חושב שאני איזה קטין בין 5 שלא מבין כלום מהחיים שלו?
    אתה טועה ובגדול!
    אומנם אתה גדול ממני בשנה אחת
    אבל זה לא אומר כלום
    טוב כנירא ששננו לא הבנו אחד את השני
    אז בקיצור זה מסתיים כאן!
    ואני עדיין לא סולח לך אתה אפילו לא מתנצל על זה שכולם כאן נגדי
    אך ורק באשמתך!

    השבמחק
  62. יש קבוצה בפייסבוק למוגובי?

    השבמחק
  63. הסיסמה ל6 היא ים המלח

    השבמחק
  64. תושב מוגוביסטי וותיק מעוצבן!13 באוגוסט 2017 בשעה 9:31

    ועל זה נמאר:
    "סייג לחוכמה שתיקה"
    כל אחד כאן נדחף לריב ולא מוסיף כלום
    במקום להרגיע אתם מוסיף רק עוד "אש למדורה"

    "כאמור מה ששנוא עלייך אל תעשה לחברך!"
    אני בטוח מוגו גידי אתה והטיפוס שלך שאם כולם היו יוצאים עלייך אתה מזמן כבר היית מתפוץ ומקלל
    את תחשוב קצת...

    השבמחק
  65. אתם יכולים לנסות אני לא אני אומר לכם אלף פעם שאני לוקח כדורים על הכעס שלי ואני מתנצל כולם כאן כולל אותך לא הבנתם בכלל מה אני אומר לא הטסתי את כולם אליכך רק אמרתי שכולם הגזימו לסלוח או לא זה בחירה שלך אני סליחה ביקשתי

    השבמחק
  66. תושב מוגוביסטי וותיק מעוצבן! (עכשיו פחות)13 באוגוסט 2017 בשעה 13:20

    בסדר לא אשמתי שאתה כועס מהר
    גם אני טיפוס כזה כמו שאפשר בודאי לראות
    לא שאני מתגאה בזה
    אבל באמת אל תוצאי עלי תעצבים שלך
    בחרתי לסלוח ואני גם מתנצל

    השבמחק
  67. תושב מוגוביסטי וותיק מעוצבן! (עכשיו פחות)13 באוגוסט 2017 בשעה 13:29

    שמח שזה נגמר בטוב :)
    ומצפה שזה לא יקרה שוב

    השבמחק
  68. מה התשובה ל11??

    השבמחק
  69. יש כבר אביזרים לחומי ובילי ?

    השבמחק
  70. יש מטבע בחנות בגדים לרמה אדומה בקניון היהלום

    השבמחק
  71. באסה שאין וכולםם אני בן ולא בת

    השבמחק
    תשובות
    1. תושב מוגוביסטי וותיק מעוצבן! (עכשיו פחות)17 באוגוסט 2017 בשעה 7:29

      אני יודע סליחה בטעות רשמתי תוצאי
      בקיצור לך תבין...

      מחק
  72. יש עוד מטבעות

    השבמחק
  73. ואני אלף פעם אומר לא הוצאתי עליך את העצבים אלא רק אמרתי שלא הבנת אותי נכון. אבל עזוב לא בא לי להתחיל שוב פעם את המריבה הטיפשית הזאת

    השבמחק
    תשובות
    1. תושב מוגוביסטי וותיק מעוצבן! (עכשיו פחות)14 באוגוסט 2017 בשעה 20:39

      אתה רציני עברו כבר 3 ימים מאז אז למה לפתוח את זה שוב אחי?
      אגז יש בלוג חדש כנסו לשם ;)

      מחק
  74. לכל מי שלא הבין איפה חדר קקטוס אני יסביר
    מגיעים למודרניה (איפה שהשלט עם הרמזים לחומי ובילי)
    שמה יש חדר עם דלתות כחולות שכתוב באנגלית קקטוס
    מקווה שעזרתי

    השבמחק
  75. תושב מוגוביסטי וותיק מעוצבן! (עכשיו פחות)14 באוגוסט 2017 בשעה 20:42

    אנשים לא עד כדי כך טפשים :/

    השבמחק
  76. תגידו למה באמת אתם לא מתכתבים בבלוג החדש?

    השבמחק