יום שני, 7 באוגוסט 2017

פותחים את אולם החתונה במשך הימים הקרובים



שחקנים רבים לא הצליחו לאסוף את כל הפריטים
והחלטנו לפתוח את האולם במהלך  הימים הקרובים. 

מוגו-מיסטי ומוגו-בלאק שחררו את מצגת החתונה שלהם 
ביו טיוב והם מציגים את הדרך שלהם לחופה ואת הברכות
שכולכם הרעפתם 
עליהם. תוכלו לברך אותם בתגובה לסרט. 

בינתיים שוחררו 4 מטבעות של היצורים "חומי" ו"בילי" ובקרוב
תעלה החנות שניתן לרכוש אותם. כל יצור יעלה 15 מטבעות
ואתם חייבים למצוא את המטבעות כדי לרכוש יצור. 

דוני ודרגון 13 הם הזוג הזוכה שלנו בתחרות זוג הערפדים
המושלם, אם כי לטעמי דרגון לא ממש נראית כמו ערפד...
אבל אתם בחרתם! 




111 תגובות:

  1. שלישית או רביעית לא משנה מה :P ,
    וגם מישהו יודע איך לקחת את התמונה של מוגו מיסטי מהספרייה? זה לא נותן לי לקחת...

    השבמחק
    תשובות
    1. גם לי זה לא נתן לקחת....

      מחק
  2. איפה המטבע הרביעי

    השבמחק
  3. אני עכשיו בחתונה מגניב שמה

    השבמחק
  4. יש בסרטון את הברכה שלי

    השבמחק
  5. איפה העין הרביעית?
    (מצאתי בלוח מודעות במוגופליי ובחתונה)
    ואל תגידו לי שהעין הרביעית ביער הקסום כי זה לא שם

    השבמחק
  6. מישהו כן יודע?

    השבמחק
  7. אומרים שזה ביער הקסום אבל אני לא מוצא

    השבמחק
  8. יש ביער על העץ למעלה
    יש בחתונה
    יש במוגופליי בפנים
    וליד הלוח מודעות

    השבמחק
  9. לא מצאתי ביער מצטער מאוד

    השבמחק
  10. אני דווקא מצאתי זה בטח באג

    השבמחק
  11. איפה מוגופליי

    השבמחק
  12. אני בסרטוןןןן :)

    השבמחק
  13. צוות מוגובי!
    אני ממזמן אמה לסיים את המשימה של החתונה אבל יש בעייה אחד שאתם לא מתקנים והיא שלא ניתן לקחת את התמונה של מוגומיסטי בספריה .
    אז בבקשה תתקנו את זה !

    השבמחק
  14. תחפור להם על זה בצור קשר- שרות לקחות והם יתקנו לך זה מה שאני עשיתי שלחתי להם מלא פניות והם בסוף תירנו לי

    השבמחק
  15. מוגו פלאי נמצא ליד מודרנימול

    השבמחק
  16. תקשיבו ניסיתי להיכנס לחתונה וזה כותב לי צריך הזמנה לחונה וכבר יש לי

    השבמחק
  17. כנירא שלא סיימת את כולה קיבלת כרטיס אדום?

    השבמחק
  18. זה לא נותן!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    השבמחק
  19. חסוי לילי אני רוצה להתנצל בפניך אם העלבתי אותך אז אני מצטער אני לוקח כדורים על הכעס שלי זה פשוט לא בשליטתי אז אני ממש ממש מתנצל בבקשה תסלח לי

    השבמחק
  20. צוות מוגובי יש פריטים ואין את החומי ובילי

    השבמחק
  21. זה בסדר מוגו גידי אני גם מצטער

    השבמחק
  22. והיצורים יהיו בהשך השבוע

    השבמחק
  23. מצאתי עין כחולה ליד קניון היהלום בחנות הימנית מתחת לשולחן

    השבמחק
  24. אני מצאתי חמש עיינים כחולות
    אחת ביער הקסום
    שני בחתונה
    שלישי בלוח המודעות
    רביעי במוגו פליי
    חמישי בארמון היהלום בחנות ליד דוכן החלפת הצבע

    השבמחק
  25. לא יודע לי לא מופיע המבטעות ישלהם באג ותמדי באגים ולא מסדרים אותם

    השבמחק
  26. מי יודע לאן הזיזו את הגולגולת עם העינים הורודות במבוך במצרים?

    השבמחק
  27. איפו כל הגולגלות במוגובי? אני עספתי את כל הלוח חוץ מהגולגלות

    השבמחק
  28. מעניין אם היצורים יהיו למנויים או לכולם..

    השבמחק
  29. מי קבע איך ערפד אמור להראות?!
    אגב הסיבה בגללה לדרגון אין בגדי ערפדים היא בגלל שכל הפריטים למנויים!

    השבמחק
    תשובות
    1. אף אחד לא קבע איך ערפד אמור להיראות, אבל במוגובי החליטו שהשמלה והמסיכה זה איך שאמור להיראות ערפד במשימה ובכלל בתחרות בקהילה. אבל בכל זאת היא יכלה לשים את המסיכה או השמלה של העפרד מהמשימה שחפצים אלו לא היו למנויים.

      מחק
    2. היא סיפרה לי שקנתה את הגקט ואז לא יכלה לקבל את המסיכה המתאימה.

      מחק
    3. אין קשר בין הגקט למסכה
      היא יכלה ללבוש את הגקט ולקבל את שני המסכות
      הם היו צריכים יותר להשקיע
      וצוות מוגובי עם הם לא מתאמים
      אז למה בחרתם אותם?!
      אתם השופטים ואתם המחליטים
      חוסר טעם!

      מחק
    4. כי הם הזוג שהיה לו הכי הרבה הצבעות זה לא קשור לטעם...

      מחק
  30. מישהו יודע ויכול להסביר לי איפה העין ביער הקסום במדויק?

    השבמחק
  31. מישהו יודע איפה הגולגולות בצד ימין הכי למטה?

    השבמחק
  32. זה אמור להיות מעל העץ אבל מישומה אנלא מוצא אותה ויש רשימה בבלוגים הקודמים

    השבמחק
  33. מצאתי עין בלה בית על המיטת ספה הצהובה הזאת

    השבמחק
  34. אין ביהלום עין

    השבמחק
  35. לה בית זה חנות הריהיטם שבמודרנימול
    זו לא החנות שבקניון היהלום

    השבמחק
  36. השני מטבעות נמצאים בלה בית על הספה הצהובה ו בתוך הכרטיס על החנות החלפת צבע שביהלום

    השבמחק
  37. מזל טוב לזוג המאושר!
    ברכות לזוכים
    לזוג המאושר שיהיה רק אושר בריאות והצלחה!

    השבמחק
  38. יש רשימה של כל החפצים בבלוגים הקודמים

    השבמחק
  39. אני לא מוצא את המטבע בקניון היהלום

    השבמחק
  40. המטבע הוא איפה שהחנות שיכולים להיכנס רק בדרגה אדומה שבע

    השבמחק
  41. איפו הגולגולת בצד ימין ליפני האחרונה?

    השבמחק
  42. בת אל הגולגולת באי השלדים מאחורי אבן
    אבל מישהו יכול להסביר לי למה אי אפשר לאסוף את הגולגולת הזאתי?! כל המשימה הזאת עם באגים ואני ממש רוצה להשלים אותה! גם הייה לי את הבאג שהלכתי במבוך במצרים ואני לא מצאתי את הגולגולת כי הבנתי כבר שהם החליפו לה מקום כי אני קראתי בבלוג שרשמתם והיו לי גם מלא תקלות עם המטוס לרומניה ועוד המון באגים!!!!!!! זה מעצבן שחיכיתי כל כך לחתונה ובסוף כל המשימה נהרסה לי בגלל באגים!!! אני מקווה שצוות מוגובי יקרא את זה ויתקן את כל הבאגים!!!!

    השבמחק
    תשובות
    1. תנסי ללחוץ על האבן ואז זה יקח לך את הגולגולת באי

      מחק
  43. תגידי לצוות מוגובי בשרות לקוחות שיסיפו לך את הגולגולת

    השבמחק
  44. אני פשוט דואגת שאני ישלח והם לא התייחסו

    השבמחק
  45. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  46. מי שצריך את הגולגולת האחרונה בצד ימין למטה זה איפה שאי הגולגולת תפנו בצד שמאל וזה שם

    השבמחק
  47. מי מצא שש עיניים כחולות ? אני מצאתי ב:
    1. במשחקייה
    2. החנות הראשונה בצד ימין שמסומן על החנות מוגו אדום
    3. החתונה
    4. בקניון בחנות הרהיטים

    השבמחק
    תשובות
    1. אני מצאתי שש
      1) במשחקיה
      2) ביער קסום
      3) בחתונה
      4) בלוח מודעות
      5) בחנות לה בית
      6) במלון

      מחק
  48. זה לא הוגן רק מי שדרגה אדומה יש כאלה שהם רק רמה ירוקה-סגולה אני סגולה למה רק רמה אדומה זה לא הוגן

    השבמחק
  49. דרך אגב מצאתי חמש

    השבמחק
  50. אל תדאגי הם מתייחסים תוך יומיים הם יענו לך במייל חוזר
    אני ממזמן כבר לא עוקב ולא הבנתי מה רק לדרגה אדומה?
    אני בין כתום לאדום

    השבמחק
  51. אפשר לקבל מטבעות מהגלגל!

    השבמחק
  52. איזה גלגל?,מצטער אני לא מעודכן סוג של פרשתי מהשמשחק מוגובי אבל לא מהבלוג אז לכל מי שמתכוון "לחגוג" כדי לבטל מראש את "המסיבה"

    השבמחק
  53. לא משנה הבנתי לבד שהתחברתי

    השבמחק
  54. לא הבנתי הרי אתם יכולים לקנות כרטיס לגלגל בצריף ה"רדוף" בעזרת מטבעות שני ערפד וזה יתן לכם לסובב את הגלגל שבלוח המודעות
    לא ככה?

    השבמחק
  55. תושב מוגוביסטי וותיק מעוצבן!9 באוגוסט 2017 בשעה 20:21

    אני לא מבין!
    מה אני עוד צריך את הצמד חמד צילי וגילי האלו
    או חומי ובילי מה שזה לא יהיה

    מספיק כל הבית שלי מלא בבומאגים מעופפים "בשלל צבעים"
    ובלומנגואים ולומינגוL "ענקיים" ומהלכים שתופסים חצי מקום
    מה זה כאן גן חיות או בית?!
    שלא נדבר על העציצים והצדפות
    אז זה נהיה גם משתלה וחוף ים הא?!

    אני יודע שאני יכול לשחרר אותם
    אבל לא בא לי
    וגם היצורים האלו מכוערים רצח
    הם ניראים כאילו עוד שניה הם באים לטרוף אותך

    חוץ מיזה איך נקנה את האדום עם אין אפילו מטבעות אדומים
    הייתם מתים דאני אשקיע בחיפושים האלו בשביל חיה מכוערת חסרת טעם ומטרידה ילדים
    ובכלל כל הנושא הזה לא מצא חן בעניי
    זה אמור להיות חינוכי לא?!

    ועם אתם מוחקים את התגובה שלי
    זה מראה שאתם פיירים!

    השבמחק
  56. תושב מוגוביסטי וותיק מעוצבן+
    בהחלט שאתה צודק!!! החיה באמת הפחידה אותי קצת למרות שאני בוגרת אבל עם אתה פשוט לא אוהב את החייה אז אל תקנה אותה כי אתה צודק גם לי יש לומין והמון בומאגים וגם אני לא רוצה שהחיה הזאת תהייה בבית שלי אבל יש אולי ילדים שכן אוהבים אותם לדוגמה אני ואתה לא אבל יש ילדים שכן
    נ.ב היצור הזה הוא למנויים ככה זה הראה לי!!! לעוד משהו זה מראה שזה למנויים?

    השבמחק
  57. נכון יש בזה משהו
    אולי זה באג

    השבמחק
  58. אתם פשוט מלכים!9 באוגוסט 2017 בשעה 21:33

    צוות מוגובי הכי טובים!

    השבמחק
  59. תושב מוגוביסטי וותיק מעוצבן! (עכשיו פחות)9 באוגוסט 2017 בשעה 21:35

    אחי שמע למה להגן על צוות מוגובי בכוח?!
    יש דברים שהם צריכים לשמוע בפנים!
    אני לא נגד האתר או משהו
    וגם לא נגדך (לא מכיר אותך בכלל)
    אבל אחי באמת קצת הגזמת..
    טוב אני לא פוסל את דעתך
    אני רק אומר שאני חולק עליה ;)
    מקובל?

    השבמחק
  60. אתם פשוט מלכים!9 באוגוסט 2017 בשעה 21:36

    כן אבל אני עדיין חושב שהם טובים

    השבמחק
  61. תושב מוגוביסטי וותיק מעוצבן! (עכשיו פחות)9 באוגוסט 2017 בשעה 21:38

    וואו אחי זה היה מהר
    אחלה מקבל את דעותך בעין יפה ;)

    אגב אני די חדש כאן
    ואני אומר לכם מה אני עושה
    לא שם על אפחד קצוקץ
    ופשוט מגיב את דעתי בלי להתבייש,
    בין אם מסכימים ובין עם לא
    הטיפוס שלי זה חד וחלק ענייני וכן כמו שאפשר לראות אני "מתלקח" די מהר אבל גם זורם ;)
    אז לא לעצבן חברים טוב?

    השבמחק
  62. אממ זה רק אני או שהיוצר האדום הוא בעצם חום?
    אני חושב שזה חום לא אדום לכן זה גם חומי
    אבל מה אכפט לי מהיצורים האלו

    השבמחק
  63. בבקשה ממכם.. שאלתי לא פעם ולא קיבלתי אפילו חצי תשובה..
    איך מגיעים למצרייייייים????

    השבמחק
  64. אני רמה אדום יש בטבע בחנות של רמה אדומה בפנים

    השבמחק
  65. כדי להגיע למצרים את/ה צריכ/ה את הענן מהאיש זאב ואז את/ה נכנס/ת למוגו בייק בעניים ממשכים ישר עד הפרמידות ושמה זה מצרים

    השבמחק
  66. תאלינאה יש אחד

    השבמחק
  67. הכחול למנויים האדום לכולם אז אל תבזבזו כרטיסים בגלגל המזל על לנסות להשיג עוד מטבעות לשתיהם

    השבמחק
  68. איפה מוגופליי

    השבמחק
  69. היי למי שרוצה לדעת גם יש מטבע עין כחולה בחדר הסודי של הוואי אומנם הייתי פעם מנויה ונשמר לי הצוות ויש לי את הבגדים והם נעולים אבל עדיין אפשר להיכנס למי שנבחן מנוי ונגמר לו המנוי אז הצוות נשמר לכם עדיין

    השבמחק
  70. תושב מוגוביסטי וותיק מעוצבן!10 באוגוסט 2017 בשעה 12:04

    מהה?! אני לא מאמין!
    היצורים האלו גם ככה מטרדים כמו שאמרתי
    לפחות היה בצבע שאני אוהב!
    ואין בכלל מטבעות חומים אז אי אפשר לקנות!
    ועד שיהיה בטח המלאי יגמר
    כמה צפוי שתהיו אנוכיים -_-
    תודה שחסכתם ממני את המאמץ המיותר D:
    ידעתי שלא שווה להשקיע זיק במשימה הזו!
    ובכלל האתר הזה מוזר רצח!
    אני לא נגדכם אני רק אומר שזה האתר הכי מוזר שראיתי אי פעם בחיים שלי!
    זה אפילו לא ידידותי!
    ועם אתם מוחקים אתם פיירים ועוד פעם פיירים כפול כל הכסף שאתם "מרווחים"!!

    נ.ב לא אכפט לי מה אתם חושבים זו דעתי ואפחד לא יעצור אותי!

    השבמחק
    תשובות
    1. אממ לא צריך מטבעות חומים זה לא קשור לצבע שלהם בכלל אפשר להשתמש בכחולים בשביל לקנות את החום..

      מחק
  71. יש לי בנתיים 16 מטבעות של עין כחולה מי שמוצא עוד אשמח שתכתבו

    השבמחק
  72. פשוט תשתמש בגלגל המזל בלוח מודעות עד שתגיע ל20

    השבמחק
  73. כן אבל אין לי מספיק מטבעות חומים ובשביל כרטיס לגלגל היה לי שתי כרטיסים אז ביזבזתי ויצא לי פעמיים 5

    השבמחק
  74. אז תחכה כמה זמן המטבעות אמורים להתעדכן תוך יום יומיים

    השבמחק
  75. תושב מוגוביסטי וותיק מעוצבן!10 באוגוסט 2017 בשעה 12:21

    למה את וחסוי לילי מתאמצים כולך להגן על צוות מוגובי?!
    יש דברים שצריך לשמוע בפנים!
    בין עם זה נעים ובין עם לא!
    מה לעזשות האמת כואבת כן!
    ועם אומרים לכם שזה לא הצלחה מסחררת אז זה לא הצלחה מסחררת! לומדים מטועיות
    אני לא אשקיע חינם על יוצר מטריד וחסר טעם שעוד שניה "נושך" אותך אתם מגיעים למקומת אפילים צוות מוגובי
    פעם האתר שלכם היה נחמד וכפי
    אבל היום כולם עפים על עצמם מרוב ההתנהגות הרעה הזו
    אז הגיע גם האופל לאתר שלכם!

    נ.ב סליחה עם את או חסוי לילי נפגעתם אני פשוט טיפוס שמתלקח בקלות אני עובד על להרגע
    מצטער שהוצאתי עלכם את העצבים

    השבמחק
    תשובות
    1. שמע לא נפגעתי זכותך לומר את הדעה שלך כי בשביל זה הבלוג הזה קיים

      מחק
  76. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  77. לא הגנתי עליהם רק אמרתי שאולי יש באג אז תפסיקו להמציא!

    השבמחק
  78. תושב מוגוביסטי וותיק מעוצבן! (עכשיו פחות)10 באוגוסט 2017 בשעה 12:23

    אחי אמרתי סליחה
    אתה רוצה לפתוח כאן ריב בכוח?
    לא,נכון?
    אני יודע שאתה לא טיפוס של ריבים
    אז עשה טובה אחי ^^
    למה לבאס עד שנכנס בי מצב רוח טוב P:

    השבמחק
  79. תשובות
    1. כן אבל שאני מגיב כאן כולם יוצאים עלי...
      אגב שמתם לב שאני מתחבר פחות?
      מעניין למה...
      אולי בגלל הריב האחרון שהיה כאן?
      ואני לא מדבר על הריב בבלוג הזה
      נמאס לי שיוצאים עלי כל הזמן
      ואתה צודק תושב אפחד לא צריך להתבייש
      אבל ילדים כאן לא מבנים את זה...

      מחק
  80. תושב מוגוסיסטי וותיק ומעוצבן10 באוגוסט 2017 בשעה 12:27

    אני שוב מעוצבן כי אני חרא

    השבמחק
  81. מצאתי מטבע כחול בחדר הסודי של צוות משרוקית

    השבמחק
  82. תושב מוגוביסטי וותיק מעוצבן! (עכשיו פחות)10 באוגוסט 2017 בשעה 12:31

    שמע אחי אל תשים על אפחד קוץ ותפסיק להיות אודי חמודי
    ויאללה תגיב מה שבא לך
    אל תעשה לי כאן קונצים

    טוב עכשיו אני אומר לך את הטיפוס שלי

    אבל אתה באמת...איך אני אגיד?...
    אתה כזה..עדין כזה עוזר וזה
    ואני רואה שאתה לא מתייחס לכל אחד שמקלל
    אתה יכול לקלוט על מה אתה שם ועל מה לא
    תאמין לי אתה חכם אחי אני רואה שאתה מסתדר
    וזה מעלה מאוד גבוהה לא לקלל אחרים שהם מקללים אותך
    הלוואי שאני הייתי מצליח אני מתעצבן מהר
    אבל באמת אחי כל הכבוד לך!
    אתה מעודד אחרים וזה אחלה!
    הצלחת לגרום לי למצב רוח טוב יותר :)
    ובעצם כל המשתמשים כאן חמושים ועוזרים ;)

    השבמחק
  83. תושב מוגוביסטי וותיק מעוצבן מאוד! אני המקורי10 באוגוסט 2017 בשעה 12:32

    אני מבקש לא להתחזות אלי תודה!
    אל תנסה אותי למה לא יהיה כאן טוב!
    אז תשמור את הקללות לעצמך ילדון קטן!

    השבמחק
  84. אז חסוי לילי למה שלא תפרוש וזהו? D:

    השבמחק
  85. למה שאני יפרוש?
    כדי שאתה וכל שונאי תרקדו טנגו על הגג ותחגגו עד אור הבוקר?

    השבמחק
  86. טוב חברים הדיון נגמר כאן אין לי כוח לריבים

    השבמחק
  87. איפה יש 20 מטבעות

    השבמחק
  88. בגלגל המזל שבלוח מודעות תקבל מטבעות שם

    השבמחק