יום חמישי, 1 בספטמבר 2016

יוצאים לתחרות חדשה קוסמים נגד אלפים

בחרו קבוצה ! 

גשו לאחד 
המבצרים 
בנווה רימון או בלוח המודעות גשו לעמדת הגיוס, ענו על שתי שאלות די קלות ותוכלו לקבל את אות הקבוצה. 

היכנסו לתוך המועדון של הקבוצה שם בחנות תוכלו לרכוש את הכובע של הקבוצה, הפריט פתוח למנויים וגם לאורחים. 

במהלך השבועות הקרובים ניתן לכם מספר משימות, הקבוצה שתנצח במשימה תקבל 3 נקודות, הקבוצה שהפסידה תקבל 
נקודה עבור המאמץ. 

את הניקוד של הקבוצות ניתן לראות בהרבוריה ליד האניה שם מוצב לוח מודעות. 

המשימה הראשונה היא הקשה ביותר, צאו למוגובי או לכיתה וצרפו עוד שחקנים לקבוצה שבחרתם. הקבוצה עם מספר החברים הגדול ביותר - תזכה במשימה הראשונה. 

נכריז על הזוכה ביום שני בשעה 16:00 !!! 

59 תגובות:

  1. זה סגור ותודה שעשיתם ללא מנויים תפתחו את האזורים שלכם שש עופר

    השבמחק
  2. שלום לכם חשוב לי שתקראו את ההודעה הזו
    טוב תקשיבו לפי מה שאני זוכר שקרה בשנים קודמות היו מריבות וקללות והעלבות וזה גרם לויכוחים רבים ומחלוקות לא נעימות
    אז אנה ממכם כבדו את האחר
    כל אחד בוחר בקבוצה שהוא מעדיף ושהוא אוהב
    אין טעם להתוכח על זה
    כל אחד והדעה שלו
    הרי במילא אחרי זה כולם מקבלים את הפרס
    זיכרו כולם שווים
    וכולם מקבלים את אותם משימות בדיוק
    אין צורך להתחיל לריב
    אז בבקשה ממכם תמנעו את זה
    שלא נגיע למצבים לא נעימים
    אני מקווה שבאמת יהיה כאן נעים
    ושיקימו כאן דיון בצורה יפה ומכובדת
    זה באמת לא נעים לאף אחד
    אז מסכימים עם זה?
    שלכם חסוי לילי

    השבמחק
  3. אפשר גם להתחרות בנימה נעימה

    השבמחק
  4. צודק וחמישי

    השבמחק
  5. חסמו את הדרך לשני הקבוצות במקום הכתר או הכובע נתנו לנו סמל כזה לעמוד של המדליות ואי אפשר להכניס אותו לארון שמה:(

    השבמחק
  6. לא נורא אני נרשמתי משני מוגובים אחד הקוסמים ואחד האלפים אז אני בצד של כולם :) במילא כולם אחרי זה מנהצחים אז כמו שאמרתי אין טעם להתווכח

    השבמחק
  7. אני יודע גם אני עשיתי ככה

    השבמחק
  8. אני לא רואה את הניקוד

    השבמחק
  9. אומרים את זה רק כמה שבועות אחרי

    השבמחק
  10. אני אוהבת את מוגובי!
    מוגובי הטוב ביותר
    מוגובי- עליו לא נוותר
    שחקו במרץ,
    דברו בדרך ארץ
    ואת מוגובי יואהבו כולם
    כי הוא האתר הטוב בעולם!!!
    אינכם מסכימים איתי?
    הידד למוגובי!

    השבמחק
  11. אני שמתי את הכובע בארון היצטרפתי לאלפים ולא קיבלתי שתתי קבוצות פשוט עברתי לאלפים אוף

    השבמחק
  12. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  13. כן כי אי אפשר שתי קבוצת בשחקן אחד הבאג תוקן

    השבמחק
  14. אז שיכזירו אותי לקבוצת הקוסמים

    השבמחק
  15. זה לא היה באג זה היה דרך כזאתי

    השבמחק
    תשובות
    1. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

      מחק
    2. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

      מחק
    3. זה היה באג אין דבר כזה "דרך כזאתי" כי ביום הראשון תמיד יש באגים אז היה אפשר לעבור וככל זה עד שזה באמת היה מעודכן
      וכן זאת באמת הייתה אשמתך
      אבל אין דבר בסוף כולם מקבלים את הפרס ויש אותם משימות לכולם
      אתה יכול לפתוח מוגובי חדש ולהרשם אלו לקבוצה שאתה רוצה :)

      מחק
  16. אשמתך שרצית לקחת סיכונים והתחלת מקבוצה שאתה לא רוצה

    השבמחק
  17. איפה הקוסמים המבצר??

    השבמחק
    תשובות
    1. בלוח מודעות לך לאיפה שהמוגובי עצמו ותענה על שתי שאלות ממש קלות :)

      מחק
  18. זה לא היה באג הם פשוט אחר כך ראו על הדרך ושינו שאחרי שמסיימים את המשימה אתה מקבל סמל כלשהו ולא כתר או כובע וסמל אי אפשר לשים בארון

    השבמחק
  19. מתערב איתך שאם הם לא היו יודעים על הדרך הם לא היו משנים ומתחילים הכל מהתחלה

    השבמחק
  20. איפה הרבוריה פליז ליד מה זה אני לא מוצאת ורוצה לדעת מי מוביל

    השבמחק
  21. אף אחת לא מוביל המשימה לא נגמרה אבל הרבוריה זה הספינה

    השבמחק
  22. בהרבוריה איפה הלוח מודעות אין אני רוצה לדעת באיזה קבוצה ליהות

    השבמחק
    תשובות
    1. אןקי בלוח המודעות זה הקוסמים
      ובשני זה האלפים
      כל מה שצריך לעשות הוא לגשת לפתח האחורי שבבנין הקבוצה ולענות על שתי שאלות קלות אחרי שעברת אותם תקבלי מדים של הקבוצה שבעזרתם תוכלי להכנס לחדר ולקבל את המשימה

      ניתן לבחור בקבוצה אחת בלבד אז תחשבי טוב מה את באמת רוצה אני מזכיר שכל המשימות אותו דבר לשני הקבוצת וכולם בסוף יקבלו את הפרס :)
      אין צוריך לריב

      מחק
  23. תהיו בקוסמים הקוסמים הכי מגניבים ואלופים תהיו בקבוצת הקוסמים!

    השבמחק
  24. אני מזכיר שלא יהיה כאן העלבות ושמע אני לארוצה להתערב איתך זאת פשוט הייתה רמאות בגלל זה הם הפסיקו את זה ולדעתי זה היה באד בכל אופן אל תתכוח איתי תודה :)

    השבמחק
  25. איזה קבוצה להיות?

    השבמחק
    תשובות
    1. קוסמים קוסמים קוסמים קוסמים קוסמים קוסמים קוסמים מהסיבות הבאות:הכובע שלנו הרבה יותר שווה, אנחנו עוד לא היינו בתחריות קודמות וזהב הרבה יותר יפה מסגול

      מחק
  26. תיהיו באלפים

    השבמחק
  27. אני ממליצה להיות באלפים אבל כול אחד מה שהוא בוחר...

    השבמחק
  28. אני אישית בקוסמים וניסיתי להיכנס למבצר וזה לא נתן וגם זה לא נתן להצטרף עוד פעם (זה פשוט אמר "הפעם לא הצלחת נסה שנית" למרות שלא עשיתי כלום) ואפילו הכובע נעלם לי :( בבקשה תתקנו!!!

    השבמחק
  29. חברים בואו לקוסמים הכובע שלנו הרבה יותר מגניב והמבצר שלנו מושלם וגם יש לנו אווירה ממש טובה ואנחנו מגובשים כולם וזהב הרבה יותר יפה! חוץ מזה באלפים אתם מקבלים סתם כתר מוזר כמו שהיה בפסטיגל והכל? אז כזה וזה אפילו לא יפה אבל הכובע מהמם אז תהיו בקוסמים ממליצה!!!!!

    השבמחק
  30. אין לך את הכובע ואפשרות להכנס כי הם התחילו הכל מהתחלה פשוט תעשה שוב מבחן קבלה

    השבמחק
  31. גם אני בקוסמים אבל יש לי עוש מוגובי שהוא באלפים אז אני בשני הצדדים ואני שמח שיש כאן אווירה טובה של תחרות :)

    השבמחק
  32. אני ממליצה לכולם להצטרף לקוסמים, כי הכובע שלהם יותר יפה ומיוחד, הם לא ה יו לפני ובמילה אתם מתכוונים להצטרף לאחת הקבוצות אז לפחות שיותר היו באותה קבוצה שיהיה סיכוי יותר גבוה להצליח

    השבמחק
  33. אעם צוות מוגובי בבקשה מיתחננן תחזירו את גלגל העפתעות ואת חדר העפתעות יש לי כרטיסים לזה... כאן גארט99

    השבמחק
  34. קנו לי מחשב חדש גארט99

    השבמחק
  35. אמרתי לכם שה המשימה ראשונה תהיה לשכנע הרבה אנשים לצורך לקבוצה שלכם

    השבמחק
  36. אמרתה לנו? חחח זה כתוב בזה של המשימות
    ויש את גלגל ההפתעות פשוט עכשו כדי להכנס צריך אפליקציה

    השבמחק
    תשובות
    1. חסוי לילי הוא אמר לפני שהמשימות התחילו שהמשימה הראשונה תהיה לשכנע הרבה אנשים והוא ידע את זה כי כבר עשו משהו דומה לתחרות הזאתי של אלף היער מול האלף המים באלפים וארבע עשרה

      מחק
  37. אני באלפים רק בגלל הפריט שמקבלים - קיבלתי כתר מדהים ויפהפה שממש מתאים לבגד שלי!! הקוסמים מקבלים סתם כובע חום מכוער של מכשפה, אי אפשר להשוות את זה לכתר של האלפים...

    השבמחק
  38. היתכוונתי גלגל המזל לא של טירות גארט99

    השבמחק
  39. זה המשימה הראשונה תמיד

    השבמחק
  40. צריך לעדכן את גלגל ההפתעות הפרסים גרועים וכבר אין מה לקנות שם

    השבמחק
  41. איחרו למשימה השנייה כבר ב - 7 דקות!! זה לא טוב בכלל!!!

    השבמחק
  42. האלפים ניצחו יששששש!!!

    השבמחק
  43. מי ניצח משימה ראשונה

    השבמחק