יום רביעי, 28 בספטמבר 2016

הרפתקת שנה טובה נפתחת!

שנה מוגוטובה לכולם
מוגוביסטים יקרים, הגיע הזמן לראש השנה וכמו בכל חג אנחנו פותחים בהרפתקה מדליקה.
בהרפתקה הפעם החלטנו לברך אתכם בכל הברכות שיכולנו לחשוב עליהן... כדי לקבל את הברכות ולהשלים את כרטיס הברכה, עמדו בכל המשימות ותזכו בפריט מיוחד לראש השנה!
ההרפתקה מתחילה בברכה, שנת שלום ובטחון והיא מתחילה ממודרניה, חפשו רמזים וסיימו את המשימה.
מחר נפתח את ההייסקול למשימות הבאות.

שתהיה לכולנו שנת שיא! שנה גדילה לימוד ואחווה בין כולכם.

שימו לב כמו בכל שנה במהלך יום הכיפורים יהיה האתר סגור!  

227 תגובות:

  1. שלישייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי

    השבמחק
  2. איפה זר הפרחים

    השבמחק
  3. המשימה למצוא חרבות ועלי זית ולהגיע למפקדה

    השבמחק
  4. המפקדה בנווה רימון באולם הקולנוע מה הסיסמא

    השבמחק
  5. הקוד לחדר הוא פלמח נכנסתי אליו ראשון לחדר

    השבמחק
  6. גיליתי משהו במוגו סוד

    השבמחק
  7. איפה הרמזים

    השבמחק
  8. כן בעזרת זה ובעזרת גוגל גיליתי הבנתם

    השבמחק
  9. רגע.. איפה יש את הקולקצייה לראש השנה?? (לא ראיתי בדרך המלך)

    השבמחק
  10. תעדכן את ההיסטוריה של האינטרנט וזה לא לראש השנה

    השבמחק
  11. מי יודע איפה החד השני

    השבמחק
  12. אני מצאתי את הראשון

    השבמחק
  13. איפה החדר הסודי לא מצאתי

    השבמחק
  14. מה עושים באולם הקולנוע ברימון ואיפה החדר הסודי

    השבמחק
  15. לא משנה מצאתי

    השבמחק
  16. ראיתי שיש את הקולקצייה בחנות כאילו בכסף אמיתי אבל כתוב שזה בדרך המלך אז לא הבנתי... וסליחה שאני חופרת
    ׁ(אני בת ) וסליחה על השעה..

    השבמחק
  17. היי חזרתי מטיול של חצות אתמול חח אז כן יש קולצית שהן בכסף אמתי ויש שהם בדרך המלך אולי את ראית קוולציה שבאה ביחיד עם מנוי

    השבמחק
  18. אהה ראיתי קולקצייה יפה..בנתיים היי סקול לא נפתח..

    השבמחק
  19. נכון כן זה כנירא יהיה היום אבל אמורים למצוא את זה בשחים

    השבמחק
  20. בנתיים תעשו את הבריכה

    השבמחק
  21. הבריכה לא במפה צריל ללכת לתילאנה ואז מישמה לפנות וללכת

    השבמחק
  22. מה יש בבריכה

    השבמחק
  23. לא הם רשמו ההרפתקה מתילה בברכיה אז חשבתי שיש שם משהו אבל אין שום דבר

    השבמחק
  24. מצאתי בהיי סקול בכניסה חדר סודי מישהו יודע מה הסיסמא?

    השבמחק
  25. מה עושים בבריכה?

    השבמחק
  26. בואו אני יעזור לכם אני יגיד את הכול מהתחלה דבר ראשון תלכו לקולנוע בנווה רימון תיכלו לחרב הזית תרשמו פלמח כנסו אספו את חרב הזית אחר כך לכו לחדר ספרות ענו על השאלה וקבלו את הרימון אחר כך לכו למחסן ואיספו את השופר ואחר כך לחנות לוטוס בקניון היהלום תאספו את הזר וזהו קרדיט לי כי אני רשמתי ראשון

    השבמחק
  27. וואו תודה מישהו מצא את הדבש?

    השבמחק
  28. אני צריך ללכת ליצור הזכוכית מתחת לשטיח בשוק לאסוף את כד הזכוכית ואז ליער הקסום

    השבמחק
  29. בעץ של המבוך הבומאגים צריכים צנצנת ומצאתי הצנצנת נימצאת בשוק בחנות החרוזים בשטיח ותלכו לאיפה שמכינים את הזכוכית
    ותמצאו צנצנת זכוכית בצד ימין איפה שהכדים
    ושמצאתם תלכו ליער הקסום תיכנסו למבוך של הבומאגים תעברו את המבוך של ראש השנה

    השבמחק
  30. אני רשמתי התכוונתי לחנות רהיטים בקניון יהלום

    השבמחק
  31. איך מפליגים לאי האוצר?

    השבמחק
  32. איפה האוצר רק?

    השבמחק
  33. איפה האי ומאיפה מפליגים?

    השבמחק
  34. ואחרי שמצאתם את הדבש צריכים לחפש מגדלת בשביל לנסוע בצוללת שבהיכל הלומינים אז מישהו מצא את המגדלת?

    השבמחק
  35. מפליגים מהאזור של הלומינים אבל צריך זכוכית מגדלת

    השבמחק
  36. אני לא מצאתי עד עכשיו

    השבמחק
  37. איפה בעץ הקסום לא הבנתי איפה מבוך ראש השנה

    השבמחק
  38. אגב יש סמל של חלק מרימון בדוכן בפארק מוגובי

    השבמחק
  39. באזור שאיפה שנלחמים עם טורנדו אייר יש חלק רימון

    השבמחק
  40. באיזה חדר הזר

    השבמחק
  41. איפה הזכוכית מגדלת בבקשה!!!!!!!!!!

    השבמחק
  42. מיהו יכול להגיד בבקשה איפה הכל נמצא

    השבמחק
  43. איפה השופר והזכוכית מגדלת

    השבמחק
  44. מי שמוצא זכוכית מגדלת לומר פליז

    השבמחק
  45. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  46. אני בא שמי: מוגובי2014 או מוגובי4102

    השבמחק
  47. איפה הזכוכית מגדלת

    השבמחק
  48. תשובות
    1. הזר בארמון היהלום בחנות הלוטוס

      מחק
    2. איפה הזכוכית מגדלת ??

      מחק
  49. בחנות רהיטים בקניון יהלום בצד שמאל בחלון ראווה

    השבמחק
  50. איפה הזכוכית מגדלת??????????????????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    השבמחק
  51. פעם זה היה במוזאון יכול להיות שזה גם עכשו שם

    השבמחק
  52. איפה הדבשששששש

    השבמחק
    תשובות
    1. במבוך שביער הקסום אבל אתה צריך צנצנת שנמצא בשוק בחנות החרוזים בשטיח וללכת למפעל שמכינים בו זכוכית
      והצנצנת נימצאת בצד ימין ליד הכדים

      מחק
  53. ואיפה המגדלת האם מישהו מצא ויכול להגיד בבקשה איפה המגדלת נמצאת

    השבמחק
  54. ואיפה המגדלת האם מישהו מצא ויכול להגיד בבקשה איפה המגדלת נמצאת

    השבמחק
  55. כן איפה זכוכית המגדלת

    השבמחק
  56. אבל זה אומר שאני צריך בומאג ובשני את פריטי הדוכס שהשגתי עד עכשיו

    השבמחק
  57. סורי שלא באתי הייתי עסוקה ועכשיו באתי...

    השבמחק
  58. מה במבוך זכוכית מגדלת

    השבמחק
  59. מה במבוך זכוכית מגדלת

    השבמחק
  60. איפה יש עוד גרעיני רימון בבקשה תגלו איפה הגרעיני רימון ואיפה הזכוכית מגדלת (אני בת)

    השבמחק
  61. מצאתי זכוכית מגדלת

    השבמחק
  62. איפה הגרגירים של הרימון?? בבקשה תענו לי

    השבמחק
  63. איפההההההה ??????????????
    - -

    השבמחק
  64. תקשיבו נראה לי צריך את כול הגרגירים כדי לזכות בזכוכית מגדלת

    השבמחק
  65. וגם הם אמרו שהמשך המשימה מחר

    "מחר נפתח את ההייסקול למשימות הבאות."

    השבמחק
    תשובות
    1. הם התכוונו להיום כי אתמול הם העלו את זה תראה לפי התאריך

      מחק
  66. איפה הזכוכית מגדלת

    השבמחק
  67. אנונימי איפה כול גרגירי הרימון ואיפה זכוכית המגדלת.?!

    השבמחק
  68. מצאתי גרעין של רימון במודרניה קניון חנות בגדים

    השבמחק
  69. אגב אנונימי איפה עוד גרגירים של רימון ואיפה המגדלת

    השבמחק
  70. איפה יש עוד גרעינים

    השבמחק
  71. יש במוגו פארק קניון ואיפה שהיו פעם האופנועים

    השבמחק
  72. איפה יש עוד גרעינים

    השבמחק
  73. אנחנו יודעים כתוב למעלה

    השבמחק
  74. נשארו לי שלוש איפה השלוש האחרונים? בבקשה תענו לי . ואיפה הזכוכית מגדלת?

    השבמחק
  75. תעזרו לי בבקשה

    השבמחק
  76. גם לי תענו פליזוש

    השבמחק
  77. בקיצור תאגידו לכולנו איפה הגרגרים של רימון ואיפה המגדלת

    השבמחק
  78. כן פליז בבקשה

    השבמחק
  79. ווא אני לא מספיק להתעדכן חח

    השבמחק
  80. איך קוראים למקום שהיו פעם האופנועים??

    השבמחק
  81. סליחה מוגו בייק ואתה יכול להגיע לשם דרך הכיל הלומינים

    השבמחק
  82. תקשיבו הרימון זה בחדר ספרות שאתם עונים על השאלה

    השבמחק
  83. הגרגיר רימון במוגו בייק אתם פשוט צריכים לעקוב אחרי הסמל של הפמלח בשלטים התחלה זה במודרנימול ואז פשוט תגיעו

    השבמחק
  84. תודה חסוי לילי
    איך משיגים זכוכי מגדלת? עוד לא זמין?

    השבמחק
    תשובות
    1. בכיף ואין לי מושג אני מנסה להתעדכן בכל הדברים כאן כי אני לא ממש מתחבר חח

      מחק
  85. טוב תקשיבו אני יודע שכבר אמרו את זה אז קרדיט
    אז בקיצור תתחילו בחדר ספרות תענו על השאלה ותקבלו רימון
    אחרי זה תלכו למחסן וקחו את הסופר
    אחרי זה לכו למדרנימול ועקבו אחרי השלטים של הפלמח
    בדרך תעברו במוגו בייק יש שמה גרגיר רימון אחרי זה כנסו לקולנועה לכו למסך תקלידו את הקוד פלמח כחו את את הסמל מהר כי יש זמן מוגבל

    השבמחק
  86. ואז תלכו לצוללת שבהיכל הלומינים ותפליגו

    השבמחק
  87. הא כן צריך זכוכית מגדלת

    השבמחק
  88. יכול להיות שהזכוכית מגדלת תהיה אצל המנהל זה יהיה בהמשך כל יום נפתחות עוד משימות

    השבמחק
  89. יש גם במוגו פרק גרגיר

    השבמחק
  90. הא לא שמתי לב שרשמו כבר אז קרדיט חח

    השבמחק
  91. ויש גם במודרנימול בפנים בחנות מוגו פאשן קרדיט עם כבר אמרו

    השבמחק
  92. לא יודע עם זה קשור אבל מצאתי צנצנת במפעל החזורזים שמתחת לשוק

    השבמחק
  93. גילתי איפה הדבש זה בעץ ביער הקסום יש מבוךך

    השבמחק
  94. ישש מצאתי אותו אני אומר לכם את הדרך לשם

    השבמחק
  95. טוב תקשיבו אני יודע שכבר אמרו את זה אז קרדיט
    אז בקיצור תתחילו בחדר ספרות תענו על השאלה ותקבלו רימון
    אחרי זה תלכו למחסן וקחו את הסופר
    אחרי זה לכו למדרנימול ועקבו אחרי השלטים של הפלמח
    בדרך תעברו במוגו בייק יש שמה גרגיר רימון אחרי זה כנסו לקולנועה לכו למסך תקלידו את הקוד פלמח כחו את את הסמל מהר כי יש זמן מוגבל

    ואז תלכו לשוק כנסו בפנים רדו בשטיח ואז תמצאו צנצנת
    לכו ליער הקסום לעץ איפה שהמבחני דוכס רק שהפעם הכניסה לכולם יש שמה מבוך אתם הולכם ככה:
    ישר
    פונים שמואל
    הולכים ישר
    פונים ימינה
    הולכים ישר
    פונים ואז מגעים לשם למחבוא הדבש


    עכשו כל פעם שאתם רוצים להכנס אתם צרכים לקחת שוב את הצנצנת מקווה שעזרתי

    השבמחק
  96. וכמובן קרדיט לכולם ווא כמה אני חופר אימלה XD

    השבמחק
  97. איפה הזכוית המקדלות

    השבמחק
  98. זה כנירא יוחבא בהמשך ביום ראשון

    השבמחק
  99. חסוי לילי למה זה כותב לי בדלת השמאלית ללבוש את גלימת הדוכס ולנעול את הנעליים ובימנית שאני חייב בומאג ואני לקחתי את הצנצנת

    השבמחק
    תשובות
    1. אולי אתה צאיך לעשות רעינון למחשב שלך

      מחק
  100. עכשיו אני הולכת להגיד לכם את כל מה שאני יודעת על המשימות ועל הגרעינים וכמובן חלק מהדברים אמרו לפני קרדיט למי שאמר:
    משימה 1: זר הפרחים נמצא בחנות הרהיטים בקניון היהלום ליד כדור הדיסקו
    משימה 2: תלכו לחנות החרוזים תרדו לאיפה שעושים את הזכוכית קחו את הצנצנת תעשו את המבוך ביער הקסום עד שתגיעו לחדר שבכל המשימות(וגם במשימה הזאת) הוא "החדר הסודי" שם תמצאו צנצנת דבש תיקחו אותה
    משימה 3: לכו לחדר הספרות בהייסקול ותפתרו את החידה
    משימה 4: את המשימה הזאת עדיין לא עשיתי צריך לראות את הרמז ולמצוא את השופר אני חושבת שבקרוב דראקו פלאנט יפתח שוב ושם יהיה השופר טסתי לשם היום והיה כתוב סגור בטח בקרוב האיזור יפתח ושם תוכלו למצוא את השופר (שגם יסיים לכם את משימה 4)
    משימה 5: לכו לנווה רימון תיכנסו לקולנוע לכו לפינה שנמצאת ליד עלי הזית זאת הכניסה לחדר הסודית הזמן שם מוגבל אז כשאתם נכנסים תמהרו לקחת את הסמל דבר ראשון
    משימה 6: בשביל לשוט לאי במשימה 6 צריך זכוכית מגדלת ואני די בטוחה שהזכוכית מגדלת נמצאת בחדר המנהל שם הייתה גם במשימות קודמות כשכבר יתנו להפליג לשם יהיה צריך למצוא איזה אוצר וזה יסיים את משימה 6
    ולגבי גרגירי רימון מצאתי אחד במוגובייק ואחד במוגופארק מקווה שעזרתי ועוד פעם קרדיט לכל מי שאמר לפני חלק מהדברים

    השבמחק
  101. וואו כמה חפרתי XD

    השבמחק
  102. תיהרו הודעה מפחידהבתחום המחשב, סוס טרויאני (Trojan horse) היא תוכנת מחשב מזיקה המנסה לחדור למחשב תוך התחזות לתוכנה תמימה (השם שאול מהסיפור על הסוס הטרויאני במלחמת טרויה). סוס טרויאני מופיע בדרך כלל כקובץ המצורף לדואר אלקטרוני או כתוכנה חופשית להורדה, ובעת הפעלתו יבצע פעילות משעשעת או מועילה, כדי לגרום למקבל הווירוס לשלוח אותה הלאה לחברים נוספים. אותה פעילות משעשעת (למשל, סרטון קצר) היא הסוואה לכך שהתוכנה מתקינה את עצמה במחשב, ועלולה לגרום נזק.


    קיימים סוסים טרויאניים שתפקידם לתת הרשאות למשתמש אחר להיכנס למחשב הנפגע מרחוק. פעולה זו נקראת גם "התקנת דלת אחורית" (BackDoor). סוסים טרויאניים אחרים מוגדרים רוגלות, ולפיכך, משמשים לאיסוף מידע (למשל, מספרי כרטיסי אשראי שהמשתמש מקליד) מהמחשב שבו הותקנו ושולחים אותו ליעד מוגדר מראש. סכנה נוספת היא הפיכת המחשב לזומבי באמצעות תוכנת הסוס הטרויאני. מחשב זומבי הוא מחשב הנשלט מרחוק באמצעות המנגנון של תוכנת הסוס הטרויאני. למרות שרוב הזמן מחשב זה מתפקד כרגיל, ניתן להורות לו מרחוק לבצע פעולה בניגוד לרצון בעליו. כאשר מחשב כזה מחובר לרשת, הוא עלול לשמש לביצוע התקפת מניעת שירות, שליחת דואר זבל אלקטרוני וכו'.

    ישנם שימושים נוספים לתוכנות סוסים טרויאניים, כמו למשל גניבת סיסמאות והתחזות לבעל המחשב בכניסה לאתרים שונים. תוכנות סוס טרויאני שימשו בישראל לריגול תעשייתי של חברות מפורסמות במשק הישראלי. ב-2013 תועד לראשונה שימוש בסוס טרויאני מסוג "מחסום הצפנה (CryptoLocker)" - תוכנה המביאה להצפנת הקבצים במחשב המותקף, כשבעקבות ההצפנה ואי-היכולת להשתמש באותם קבצים, מופיעה בקשה לתשלום כופר לצורך קבלת קוד לשחרור ההצפנה.

    תוכנות אנטי-וירוס מיועדות לגלות גם סוסים טרויאניים ולבודד או למחוק את הקבצים הנגועים. בשל כך יש להקפיד לסרוק כל קובץ המותקן או מופעל על המחשב, או לחלופין להשתמש באופציית סריקה בזמן אמת של תוכנת האנטי-וירוס. אמצעי חשוב נוסף במלחמה נגד סוס טרויאני הוא התקנת תוכנת חומת אש, המנטרת וחוסמת את היציאות של תוכנה לא-מורשית לרשת, ובכך למעשה מנטרלת והופכת ללא-אפקטיבית את תוכנת הסוס הטרויאני.

    זה במוגובי היהרו ראו הוזהרתם

    השבמחק
  103. השופר נמצא במחסן

    השבמחק
  104. אני יודע ולא הבנתי גבריאל מה הקשר

    השבמחק
  105. גבריאל אני בכלל לא הבנתי את הקשר של זה למוגובי מוגובי זה לא אתר מסוכן רק עם אומרים פרטים אישיים XD ומי שמוצא את גרעיני הרימון או את הזכוכית מגדלת שיגיד איפה זה

    השבמחק
    תשובות
    1. מה שקשור שזה נימצא במוגובי

      מחק
    2. גבריאל תפסיק לשחק אותה מנהל אתה כותב עם שגיאות ובגלל זה אתה לא מנהל

      מחק
    3. מי אמר שאני מנהל אני עוזר לצוות מוגובי נ.ב מאיפה את אומרת את זה כולה אמרתי וירוס

      מחק
  106. בתוך נווה רימון לא מצאתי את החדר

    השבמחק
  107. יש שם חרב זית נכון תילך אליה ותרשום פלמח

    השבמחק
  108. זה בתוך הקולנוע תלך כזה לאלכסון לכוון המסך וזה שם

    השבמחק
  109. אני זכיתי במשו בחדר ספרות אבל זה לא מראה לי שקיבלתי רימוןןן




    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! גארט99

    השבמחק
  110. זה כן רימון לא רואים במה זוכים גארט

    השבמחק
  111. היי
    מי שמצא את זכוכית המגדלת להגיד בבקשה,
    -לפי דעתי היא תהיה בחדר מנהל שעוד לא נפתח...

    השבמחק
  112. כן גם אני חושב שזה יהיה בחדר המנהל

    השבמחק
  113. כולם מצאתי גרעין
    נכון שנכנסים לאזור של הלומינים יש מצד ימין למה שתי גבעות?
    תיכנסו לשם ותראו שיש שם גרעין קרדיט אם אמרו לפני

    השבמחק
  114. גמ לכם זה לא מראה? אני גארט99

    השבמחק
  115. אאייפפוו זזככווככייתת ההממגגדדללתת

    השבמחק
  116. הוא התכוון למוגובייק גארט

    השבמחק
  117. מאצתי שתי גרעינים!!! אחד בשוק בתוך חנות הטחשיתים ושני במוגו פארק

    השבמחק
  118. אני לא מצאתי בחנות התכשיטים תסביר איפה ראית

    השבמחק
  119. ליד הקניה של התחשיטים

    השבמחק
  120. ????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

    השבמחק
  121. לא בוא לשרת נפתלי להראות לי

    השבמחק
  122. הממ מי שמוצא תזכוכית מגדלת לומר!!

    השבמחק
  123. בעיקרון כבר יש אנשים עם זכוכית מגדלת שמסתובבים בעולם אבל בבקשה תאמרו איפה מצאתם כדי שכולנו נוכל למצוא גם :)

    השבמחק
  124. זה כנירא משנים קודמות כן גם לי יש הרבה זכוכיות מגדלת אבל זה לא עוזר בכלום

    השבמחק
  125. מצאתי גרעין רימון בחנות הבגדים של מודרנימול

    השבמחק
  126. תבינו זה יוחבר ביום ראשון וואי

    השבמחק
    תשובות
    1. חסוי לולו, אנו מבקשים בזאת:
      שתרגע ומיד! אנחנו נעבוד על זה מתי שנרצה.

      מחק
    2. סתם אני לא ההנהלה XD

      מחק
  127. כתוב שם חסוי לולו במקום חסוי לילי

    השבמחק
    תשובות
    1. אני יודעת זה היה בכוונה חח

      מחק
  128. צוות מוגובי בעץ זה נכנס לי למבחני דוכס ולא למבוך של ראש השנה אתם יכולים לסדר את זה?

    השבמחק
  129. היי כולם איפה הזכוכית מגדלת ו\או הגרעיני רימון?

    השבמחק
  130. אני יודע איפו זכוכית המגדלת





    תרתו קצת

















































    עוד קצת
































































































    טיפ טיפונת












































































































































    זכוכית המגדלת נמצאת ביער הקסום בשיחים קרדיט לalonso

    השבמחק
  131. לומין ממוגו ובאלי לגדל לומין1 באוקטובר 2016 בשעה 13:34

    איפה אבל לא ראיתי

    השבמחק
  132. לומין ממוגו ובאלי לגדל לומין1 באוקטובר 2016 בשעה 13:37

    איזה בחלק ראשון או שני

    השבמחק
  133. איפה הזכוכית מגדלת

    השבמחק
  134. לומין ממוגו ובאלי לגדל לומין1 באוקטובר 2016 בשעה 13:50

    את רשמת

    השבמחק
  135. לומין ממוגו ובאלי לגדל לומין1 באוקטובר 2016 בשעה 13:52

    אז אם
    אולי יעשו סרטון איפה הזכוכית מגדלת הלוואי

    השבמחק
  136. לומין ממוגו ובאלי לגדל לומין1 באוקטובר 2016 בשעה 14:47

    אז לא מצאתי פשוט זה מעציב

    השבמחק
  137. היי משהו יכול להגיד לי בבקשה איפה בדיוק השפר, אני נכנסת למחסן לוחצת על הכל חוד מהזר פרחים שכתוב ומהחידה שכתוב שפתרתי(אולי ממשימה אחרת) אין כלום, ואיפה מגרגר החנות החרוזים אני לא מוצאת, בבקבשה תעזרו לי

    השבמחק
  138. אוקי השופר במחסן תחפשי טוב בארגזים ומפעל החרוזים זה בבשוק בפנים מתחת לשטיח

    השבמחק
  139. היי חברים כמו שאתם יודעים ראש השנה מתקרב ורציתי לבקש סליחה מיכולם עם העלבתי או קיללתי או התעלמתי או לא הבנתי נכון או עצבנתי
    בקיצור עם עשיתי משהו שפוגע
    אני ממש מצטער
    מקווה שאתם סולחים
    ביי

    השבמחק
  140. וחנות התכשיטים היא ליד קניון היהלום זה עבר מקום עכשו יש שמה את הבומאגים

    השבמחק
  141. אפשר שמישהו יכתוב את כל מה שכתבו על הארפתקת ראש השנה

    השבמחק
  142. אפשר שמישהו יכתוב את כל מה שכתבו על הארפתקת ראש השנה

    השבמחק
  143. מישהו יכול לגלות איפה זכוכית מגדלת איפה בדיוק ביער הקסום או במקום אחר
    שלוש הגרעינים בבקשה

    השבמחק
  144. סליחה לכל מי שפגעתי או העלבתי או כל דבר מיצד רע אחר... ממש מיצטער ואשתדל שזה לא יקרה שוב לכל מישפגעתי בוא סליחה ושנה טובה ומתוקה יותר מידבש לכל מוגובי שנה טובה ומתוקההה!♥ גארט99

    השבמחק
  145. סליחה לכל מי שפעגתי בו אם פגעתי במישהו סליחה ואני מאחל לכולם שנה טובה ומתןקה ran123499!

    השבמחק
  146. תחכו קצת עוד מעט מחר ואז היה לי יום הולדת :)

    השבמחק
  147. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
    תשובות
    1. ביקשו שיכתבו הסבר מסודר להכל אז הינה
      כן אני יודע שכבר אמרו את זה אז קרדיט
      בקיצור תתחילו בחדר ספרות תענו על השאלה ותקבלו רימון
      אחרי זה תלכו למחסן וקחו את השופר
      אחרי זה לכו למדרנימול ועקבו אחרי השלטים של הפלמח
      בדרך תעברו במוגו בייק יש שמה גרגיר רימון אחרי זה כנסו לקולנועה לכו למסך תקלידו את הקוד פלמח כחו את את הסמל מהר כי יש זמן מוגבל

      ואז תלכו לשוק כנסו בפנים רדו בשטיח ואז תמצאו צנצנת
      לכו ליער הקסום לעץ איפה שהמבחני דוכס רק שהפעם הכניסה לכולם יש שמה מבוך אתם הולכם ככה:
      ישר
      פונים שמואל
      הולכים ישר
      פונים ימינה
      הולכים ישר
      פונים ואז מגעים לשם למחבוא הדבש


      ואז הולכים לארמון היהלום נכנסים לחנות הרהיטם והזר נמצא שם


      הזכוכית תוחבא מחר תכו בסבלנות


      טוב קרדיט לכולם מקווה שעזרתי

      מחק
  148. רגע רגע רגע חסוי לילי היא מנהלת

    השבמחק
  149. חסוי לילי אתה טועה לא לכולם זה המבוך של ראש השנה לי זה לא

    השבמחק
    תשובות
    1. זה כנירא באג אצלך במחשב כי זה מראה לרוב את המבוך ואני לא מנהל חח

      מחק
    2. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

      מחק
    3. תנסה לגלוש דרך google eit גוגל אית
      במקום ב google crom או ההפך
      גם לי לפעמים יש תקלות אז אני גולש דרך אינטרנט אחר עד שזה מסתדר

      מחק
  150. לומין ממוגו ובאלי לגדל לומין בביתי2 באוקטובר 2016 בשעה 7:12

    אני עשיתי אבל עדין איפה הזכוכית מגדלת

    השבמחק
  151. תקשיב היא תוחבא היום

    השבמחק