יום רביעי, 7 בספטמבר 2016

האלפים ניצחו במשימת החצים - קדימה למשימה הבאה

ברכות לקבוצת האלפים שזכתה במשימה השנייה.


 המשימה החדשה 
היא משימת בזק!!!
התוצאות מחר 


יום חמישי בשעה 16:00.


אספו לבית הקבוצה כמה שיותר שחקנים מהקבוצה צלמו את מסך המחשב (PRINT SCREEN) 
ספרו וכתבו כמה שחקנים הצלחתם ללכוד בתמונה! העלו את התמונה לתערוכה שנפתחת ברגעים אלה בדף הקהילה. 

השחקן שיצליח לצלם את התמונה עם הכי הרבה שחקנים מהקבוצה שלו יזכה את הקבוצה כולה ב 3 נקודות. השחקן עצמו יזכה ב 100 מטבעות יהלום! 

אז הזדרזו - אספו כמה שיותר שחקנים מהקבוצה שלכם, היפגשו במועדון ושלחו את התמונה לתחרות! 

55 תגובות:

  1. נו מההה המשימה הזאת היה בסך הכל יום למה זה נגמר כל כך מהרר

    השבמחק
  2. שני וכולםל הקוזמים יצמצמו תפער

    השבמחק
  3. אל תכעסו בסוף אני אומר לכם כולם יקבלו את הפרס ואתם רוצים להפגש או משהו שאני אצלם לקהילה?

    השבמחק
  4. באיזה קבוצה?
    כי אני באלפים

    השבמחק
  5. בואו כל מי שאלפים ביום חמישי לשרת ראובן
    (כי הוא אף פעם לא מלא) ומי שיודע (כי אני לא ) יצלם את התמונה וישלח
    כדיי שנזכהההה

    השבמחק
  6. האלפיםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם היכנעו מכשפים!

    השבמחק
  7. האלפיםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם היכנעו מכשפים!

    השבמחק
  8. אני יצלם כולם לבוא היום ב19:00 לשרת דן לחדר של האלפים כי מחר לא נספיק

    השבמחק
  9. קוראים לשחקן של בוריס sonic1231

    השבמחק
  10. זה לא משנה באיזה קבוצה בא לכם? כי אני בשניהם
    במוגובים שונים אני משחק לכיף לא כדי לנצח אז בא לכם תרשמו כאן אבל מהר חח

    השבמחק
  11. חסוי לילי יותר כיף לנצח

    השבמחק
  12. חסוי לילי יותר כיף לנצח

    השבמחק
    תשובות
    1. נכון אבל זה עם אתה יודע להפסיד בכבוד

      מחק
  13. היי לכולם מקודם אמרתי לכם שאני לא באף אחת מהקבוצות בגלל שעשיתי את השיטה איך אני יכול לבחור קבוצה אחת?

    השבמחק
    תשובות
    1. אתה פשוט יכול לעשות מוגובי חדש כי אתה אבדתה כבר את האםשרות לבחור מבחנתם זה כאילו שאתה כבר בקבוצה

      מחק
  14. אני בא עם מוגובי בשם חסוילילי

    השבמחק
  15. אני בתוך הבית הזה של הקבוצה

    השבמחק
  16. היתה פגישה טובה חסוי לילי ובאו קצת מעריצים

    השבמחק
  17. הנתקתי ילדים שמה התחילו לריב איתי

    השבמחק
  18. חברים אנחנו חייבים לנצח גם הפעם!

    השבמחק
  19. שמע מה אתה משחק בשביל הניצחון?
    טוב כי אני לא ובסוף כולם יקבלו את הפרס
    אז לא שווה לריב באמת

    השבמחק
  20. אולי הפעם לא יתנו את המדליה לכולם כמו שהיה בקרב של הנמרים נשרים וגם לפי דעתי ליאל לא התכוון לריב או התכוון לעלות מורל לנצח

    השבמחק
  21. לא שלא תבין לא נכון אין לי שום דבר נגד ליאל ולא דברתי ספציפית אלו דברתי בכללי
    טוב אולי אתה צודק אבל בכל זאת שני הקבוצות יקבלו משהו על המאמץ אולי

    השבמחק
  22. היום נצטלם בשרת לוי בשתיים וחצי מי שיודע איך לצלם טוב אני נקרא במוגובי trhtk1235

    השבמחק
  23. היום נצטלם בשרת לוי בשתיים וחצי מי שיודע איך לצלם טוב אני נקרא במוגובי trhtk1235

    השבמחק
  24. אני יודע ארבל אני בבצפר

    השבמחק
  25. אני אעשה מצגת ואשלח להם מקווה שזה יצליח

    השבמחק
  26. טוב צילמתי שלוש נקוה שנצליח

    השבמחק
  27. אני חושב שצריך תמונה ולא מצגת

    השבמחק